گشت مشترک شبانه با اولویت بازدید از نانوایی های شهرستان رستم
.
مدیرگروه
سلامت محیط دانشگاه از گشت شبانه کارگروه آرد و نان شهرستان رستم و تشدید نظارت بر
نانوایی های این شهرستان خبر داد.
به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهندس «سیامک شمس» گفت: با توجه به
اینکه نان به عنوان یکی از نیازهای اصلی بیشتر مردم از اهمیت و حرمت خاصی در سفره
غذایی مردم برخوردار است، بازدید و نظارت مستمر بر نانوایی ها در اولویت کارگروه
آرد ونان این شهرستان است که می تواند نقش بسزایی در ارتقای سطح کیفیت و مرغوبیت
در عرضه آن داشته باشد.
مهندس
«حمید زارعی» کارشناس مسوول بهداشت محیط شهرستان رستم نیز گزارش داد: در اجرای این
برنامه، از هفت واحد عرضه نان حجیم و نیمه حجیم بازرسی و رعایت موازین و مقررات
بهداشتی، وزن چانه، کیفیت و رعایت ساعت پخت، بررسی شد.
مهندس
زارعی با اشاره به اینکه در این بازدیدها کارشناس بهداشت محیط دانشگاه، نمایندگان
صنعت و معدن و اماکن عمومی مشارکت داشتند، اعلام کرد: به دلیل رعایت نکردن موازین
بهداشتی از جمله نپوشیدن روپوش و کلاه، رعایت نکردن نظافت محیط و نداشتن کارت
تندرستی، سه پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.
او از
شهروندان خواست تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با سامانه 190 تماس
بگیرند./103
پایان خبر
نظر دهید