نظارت سرپرست معاونت غذا و دارو بر روند توزیع عادلانه دارو در شیراز
.
سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه، با حضور در انباردارویی دو
بیمارستان و یک انبار دارویی درسطح شهرشیراز، از نزدیک بر روند تامین سلامت دارو و
توزیع عادلانه دارو در بین شهروندان، نظارت کرد.
به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محمدجواد خشنود» سرپرست معاونت غذا و داروی
دانشگاه با همراهی دکتر «مهدی خسروی» مشاور و جانشین خود و جمعی از کارشناسان
حوزه بازرسی واحد بیمارستانی، در ادامه بازدیدهای نظارتی مجموعه ستادی این معاونت،
از انباردارویی دو بیمارستان و یک انبار دارویی در شیراز بازدید کرد.
او افزود: تیم بازرسی ویژه معاونت بعد از توزیع دارو از شرکت های پخش
و تحویل به انبار دارویی بیمارستان ها، ضمن کنترل مجدد کلید توزیع ابلاغی معاونت
غذا و دارو به شرکت های پخش، فرآیند توزیع دارو میان بیمار را نیز مورد رصد و
بازبینی قرار می دهد.
مشاور و جانشین معاون غذا و دارو نیز گفت: بازرسی های اخیر در راستای
توزیع صحیح داروهای خاص و کمیاب و دسترسی عادلانه مردم به دارو، از ساعات اولیه
روز تا ساعات پایانی شب به تناوب در حوزه بیمارستانی انجام می گیرد.
دکتر «مهدی خسروی» اضافه کرد: بدیهی است که پس از هر فصل، نتایج این
بازدیدها مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد و بر اساس عملکرد، فرآیندهای تشویق و
تنبیه در نظر گرفته می شود و در صورت اصلاح نشدن عملکرد خاطیان احتمالی، اقدام
قانونی مقتضی صورت می پذیرد.
پایان خبر
نظر دهید