سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معدوم سازی 700 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرمجاز در نی ریز

.

مدیرگروه
سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از معدوم سازی 700 کیلوگرم مواد غذایی فاسد
و غیرمجاز در شهرستان نی ریز، خبر داد.

 


به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهندس «سیامک شمس» گفت: در بازدید کارشناسان
بهداشت محیط شهرستان نی ریز از ابتدای سال تاکنون از واحدهای صنفی تهیه و
توزیع مواد غذایی، 700 کیلوگرم از انواع مواد فاسد و غیرمجاز جمع آوری و معدوم
سازی شده است.

 


او افزود:
این مواد فاسد و تاریخ مصرف گذشته شامل انواع مواد خوراکی مانند شیرینی و کیک،
پنیر پیتزا، پفک و چیپس بوده است.



مدیرگروه
سلامت محیط دانشگاه، حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه را از
اهداف اجرای طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی عنوان کرد و از
برخورد جدی، قاطع و قانونی با واحدهای صنفی متخلف، خبر داد.

 


مسوول
واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نی ریز گفت: این حجم از مواد غذایی تاریخ
مصرف گذشته با حضور نماینده دادستانی و مسوولان بهداشت محیط شهرستان معدوم سازی شد.

 


مهندس «اکبر رحیمی» به مصرف کنندگان مواد غذایی، توصیه کرد
تا در هنگام خرید، به تاریخ تولید و انقضای بسته بندی ها توجه داشته باشند و در
صورت مشاهده هرگونه بسته بندی تاریخ مصرف گذشته یا غیرمجاز، مراتب را در تماس با
شماره 190 به واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان، گزارش دهند./102



پایان
خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 3769
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب