معدوم سازی 700 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرمجاز در نی ریز
.
مدیرگروه
سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از معدوم سازی 700 کیلوگرم مواد غذایی فاسد
و غیرمجاز در شهرستان نی ریز، خبر داد.

به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهندس «سیامک شمس» گفت: در بازدید کارشناسان
بهداشت محیط شهرستان نی ریز از ابتدای سال تاکنون از واحدهای صنفی تهیه و
توزیع مواد غذایی، 700 کیلوگرم از انواع مواد فاسد و غیرمجاز جمع آوری و معدوم
سازی شده است.
او افزود:
این مواد فاسد و تاریخ مصرف گذشته شامل انواع مواد خوراکی مانند شیرینی و کیک،
پنیر پیتزا، پفک و چیپس بوده است.
مدیرگروه
سلامت محیط دانشگاه، حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه را از
اهداف اجرای طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی عنوان کرد و از
برخورد جدی، قاطع و قانونی با واحدهای صنفی متخلف، خبر داد.

مسوول
واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نی ریز گفت: این حجم از مواد غذایی تاریخ
مصرف گذشته با حضور نماینده دادستانی و مسوولان بهداشت محیط شهرستان معدوم سازی شد.

مهندس «اکبر رحیمی» به مصرف کنندگان مواد غذایی، توصیه کرد
تا در هنگام خرید، به تاریخ تولید و انقضای بسته بندی ها توجه داشته باشند و در
صورت مشاهده هرگونه بسته بندی تاریخ مصرف گذشته یا غیرمجاز، مراتب را در تماس با
شماره 190 به واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان، گزارش دهند./102
پایان
خبر
نظر دهید