معاون درمان شبکه بهداشت و درمان مرودشت منصوب شد
.
طی حکمی از سوی
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان شبکه بهداشت و درمان مرودشت
منصوب شد.
به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالخالق کشاورزی» معاون
درمان دانشگاه، دکتر «کامران راسخ» را به سمت معاون درمان شبکه بهداشت و
درمان مرودشت منصوب کرد.
در
متن این حکم، آمده است:
نظر به مراتب
تعهد و تجارب جنابعالی و پیشنهاد رئیس
محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت به موجب این ابلاغ به عنوان معاون درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت
منصوب می گردید. امید است که با اتکال به خداوند
متعال و با هماهنگی و پیگیری مستمر امور و برابر شرح وظایف ذیل در ارتقای خدمات
درمان منطقه موفق و موید باشید. نظر به لزوم و اهمیت هماهنگی امور درمان بیمارستان
های شهرستان در قطب مرودشت، روسای محترم بیمارستان های پاسارگاد، ارسنجان و
قادرآباد نیز همکاری لازم را با جنابعالی به عمل خواهند آورد. امیدوارم در
پرتو الطاف حضرت حق وتوجهات ائمه اطهار(ع) در پیشبرد امور موفق باشید.
1-نظارت بر
فعالیت های درمانی مراکز دولتی و خصوصی در شهرستان مرودشت و ارسال گزارش ماهیانه
به این معاونت.
2-تشکیل جلسات
هفتگی با رئیس محترم شبکه و روسای
محترم بیمارستان های تابعه قطب و بررسی
مشکلات و ارائه راهکار پیشنهادی به این
معاونت.
3-نظارت و
مداخله جهت کاهش اعزام بیماران از بیمارستان های تابعه قطب به مرکز قطب و شیراز با
تهیه گزارش تحلیلی ماهیانه از اعزام ها و تدوین برنامه عملیاتی.
4- مدیریت مرخصی
کلیه پزشکان اعم از عمومی و متخصص در قطب مربوطه، هماهنگی رؤسای محترم بیمارستان های
تابعه.
5- پاسخگویی به
پزشکان و مراجعین محترم در خصوص مسائل درمان.
6- تشکیل منظم
جلسات با پزشکان محترم بخش خصوصی و دولتی و تلاش در جهت ارائه خدمات بهتر.
7- نظارت فعال
بر تکریم واقعی بیماران و مراجعین در بخش خصوصی و دولتی به عنوان هدف اصلی طرح
تحول نظام سلامت و گزارش موارد نیازمند اصلاح به این معاونت
دکتر عبدالخالق کشاورزی
معاون درمان دانشگاه
علوم پزشکی شیراز
نظر دهید