مشاور عالی معاون درمان دانشگاه منصوب شد
.
معاون درمان دانشگاه علوم
پزشکی شیراز طی حکمی، مشاور عالی خود را منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی
دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالخالق کشاورزی» معاون درمان دانشگاه، دکتر
«سید حسام الدین نبوی زاده» را به سمت مشاور عالی معاون درمان، منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است:
نظر به تجربیات و شایستگی حضرتعالی بدینوسیله به عنوان مشاور عالی معاون درمان انتخاب می گردید، امید که در سایه توجهات حضرت
حق موفق و موید باشید.
اهم وظایف حضرتعالی به شرح ذیل می باشد:
1-نظارت بر فرایندها و
مدیریت برنامه عملیاتی حوزه امور بیماری ها اعم از غیرواگیر، خاص، صعب العلاج و
سرطان.
2-نظارت بر برنامه توزیع
عادلانه متخصصان در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه و بازدید محیطی از مراکز تابعه
در راستای نظارت بر امور درمانی.
3-تهیه پروتکل های درمانی
شایع ترین بیماری های اورژانس بیمارستان ها با همکاری دانشکده پزشکی و اداره
اقتصاد درمان.
4-برنامه ریزی لازم جهت
ارتقای سلامت کودکان و نوزادان.
5-هماهنگی با سازمان های
بیمه گر در راستای تعامل بیشتر و تشکیل جلسات منظم کمیته همسویی.
6-پیگیری انجام مصوبات، شرکت در جلسات و امضاء
مکاتبات با هماهنگی اینجانب.
دکتر عبدالخالق کشاورزی
معاون درمان دانشگاه علوم
پزشکی شیراز
نظر دهید