سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • 1404/08/19
  • - تعداد بازدید: 62
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت مطرح کرد:

عکس؛ زبان بی‌واسطه ارتباط با مردم/ رسانه‌ها و هنرمندان در جوانی جمعیت نقش‌آفرین باشند

 

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت عکس را رسانه‌ای تاثیرگذار برای ارتباط با افکار عمومی دانست و تصریح کرد: عکس نیاز به ترجمه ندارد و می‌تواند پیام‌ها را مستقیم به مخاطب منتقل کند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به نقل از وبدا، آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره بین‌المللی عکس «ایران جوان» امروز (دوشنبه ۱۹ آبان) در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

دکتر حسین کرمانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در این مراسم با اشاره به اهمیت مردمی‌سازی برنامه‌های فرهنگی، گفت: مشارکت گسترده مردم نقش مهمی در پویایی این جشنواره ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره در شهرستان تربت‌حیدریه به دلیل فضای جوان، پرنشاط و مرتبط با کشت زعفران انتخاب شده است، افزود: تلاش شد با توجه به مسئله جمعیت و اهمیت آن در سطح ملی و بین‌المللی، این دوره از جشنواره به صورت بین‌المللی برگزار شود.

دکتر کرمانپور عکس را رسانه‌ای تاثیرگذار برای ارتباط با افکار عمومی دانست و تصریح کرد: عکس نیاز به ترجمه ندارد و می‌تواند پیام‌ها را مستقیم به مخاطب منتقل کند؛ از این رو ابزار مؤثری برای فرهنگ‌سازی است.

وی ابراز امیدواری کرد: جامعه هنری و رسانه‌ها با حضور فعال خود در این جشنواره، نقش مؤثری در آینده ایران و جوانی جمعیت ایفا کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره بین‌المللی عکس «ایران جوان» ۳ آذر ۱۴۰۴ است و نتایج نهایی ۱۵ آذر منتشر خواهد شد. نمایشگاه آثار منتخب نیز از ۲۰ آذر در دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه برگزار می‌شود.

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا,اخبار / جوانی جمعیت
  • کد خبری : 137728
کلیدواژه
حبیب ا... یخاری
خبرنگار

حبیب ا... یخاری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب