سیزدهم آبان؛ میثاق دوباره مردم غیور ایران با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی
.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پیامی به مناسبت
سیزدهم آبان، این مناسبت ملی را میثاقی دوباره با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی
دانست.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،
دکتر «علی بهادر» در این پیام، با اشاره به وقایع تاریخی یوم الله سیزدهم آبان،
این روز را برهه ای تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی خواند.
در متن این پیام، آمده است:
تاریخ ایران
اسلامی، گنجینه ای ارزشمند از وقایع عظیم ملی است که در کنار همه تلخ و شیرینی های
خود، همواره با حضور مقتدرانه و هوشیارانه ملت ایران همراه بوده است.
سیزدهم آبان یوم
الله سرنوشت سازی دیگر در دفتر انقلاب اسلامی است که با وقایع تاریخی مهمی چون تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، به شهادت رساندن تعدای از دانش آموزان در دانشگاه تهران توسط رژیم ستمشاهی در
دوران مبارزات انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مناسبتی تاثیرگذار در
تاریخ را رقم زده است.
ایرانیان سالهاست که در گرامیداشت این وقایع، ندای
استقلال طلبی و آرمان خواهی خود را در برابر استکبار سر داده و این ایستادگی را در
ابعاد گوناگون اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اعتقادی، به اثبات رسانیده اند.
سیزدهم آبان، میثاق دوباره مردم غیور ایران، به
ویژه نسل نواندیش جوان، با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است که برکت خون سرخشان،
همواره حامی روزهای سخت این مرز و بوم بوده است.
از دانشجویان
عزیز دانشگاه علوم پزشکی شیراز می خواهم که در این مسیر، با آگاهی و اشراف جامع،
در مسیر حق طلبی در برابر استکبار ایستاده و با تلاش مضاعف در زمینه دانش اندوزی،
ایران اسلامی را اعتلایی روزافزون بخشیده و این مهم را محقق سازند.
در پاسداشت این
موعد ملی، دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز، همچون سال های گذشته، با موج خروشان ملت
ایران در راهپیمایی سیزدهم آبان همصدا شده و با حضور گسترده خود، با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم
رهبری، تجدید میثاق می کنند.
دکتر علی بهادر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر دهید