سرپرست بیمارستان امام محمدباقر(ع) قیروکارزین منصوب شد
.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سرپرست بیمارستان امام محمدباقر(ع) قیروکارزین را منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالخالق کشاورزی»؛ معاون درمان دانشگاه، «احد امیری قرقانی» را به سمت سرپرست بیمارستان امام محمدباقر(ع) قیروکارزین منصوب کرد.
در متن این حکم، آمده است:
نظــر بــه مراتب تعهد و شایستگی جنابعالی
به موجب این حکم و با حفظ سمت تا اطلاع ثانوی به عنوان سرپرست بیمارستان امام محمد
باقر«ع» قیروکارزین منصوب
می گردید. تا با استعانت از الطاف الهی و حسن تدبیر در انجام امـور محـوله، برابر
ضوابط و مقررات قانونی و شرعی انجـام وظیفه نمائید. امیدوارم با توکل به خداوند
متعال و تعامل شایسته با مدیران حوزه سلامت دانشگاه و همکاری سازنده برون بخشی در
ارتقای کیفیت خدمات درمانی با استفاده از تمامی توان همکاران آن مرکز موفق و مؤید
باشید. توفیق روزافزون شما را از خداوند منان آرزومندم.
اهم انتظارات اینجانب از جنابعالی به شرح ذیل می باشد:
1- مدیریت
و ارتقاء توانمندی پرسنل و پزشکان محترم در جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب و حفظ
کرامت انسانی همکاران و مراجعین.
2- تدوین
برنامه عملیاتی منطبق با سیاست های این معاونت همراه با پایش و گزارش عملکرد دوره
ای.
3- استفاده
حداکثری از توانمندیهای مجمع خیرین سلامت، سازمانها و نهادهای برون بخشی.
4- اولویت
در پرداخت های پرسنل و پزشکان.
5- نظارت
مؤثر بر کلیه فرآیندهای هزینه
درآمد، تدارکات و تجهیزات مرکز با رویکرد اقتصاد مقاومتی و کارشناسی امور در کمیته
های تخصصی و اعلام گزارش ماهیانه به این معاونت.
6-رعایت اصول و سلسله
مراتب اداری و وقت گذاری مناسب در پیگیری امور اداری.
7-به کارگیری حداکثر توانمندی مجموعه تحت مدیریت در
جهت ارتقای شاخص های درمانی.
دکتر عبدالخالق کشاورزی
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر دهید