ساعات خدمت رسانی استخر ولایت دانشگاه افزایش می یابد
.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه از افزایش ساعات سرویس دهی استخر
مجتمع فرهنگی ورزشی ولایت برای کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، خبر
داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محسن داوودی»
گفت: با هدف
حمایت از ورزش دانشجویان و کارکنان و توسعه تربیت بدنی در میان کارکنان و
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در هفته دو نوبت از ساعات سرویس دهی استخر به
طور ویژه به آقایان شاغل
در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اختصاص می یابد که شامل ساعت 20 تا 21 و 30 دقیقه روزهای شنبه و
چهارشنبه هر هفته است.
او ادامه داد: همچنین با توجه به درخواست های دانشجویان پسر
مبنی بر افزایش نوبت های اختصاصی این دانشجویان، علاوه بر نوبت 18 و 30 دقیقه تا 20 روزهای شنبه، سانس 18 و 30 دقیقه تا 20 روزهای چهارشنبه نیز به این
دانشجویان ورزش دوست، اختصاص می یابد.
دکتر داوودی یکی از اهداف اصلی مدیریت تربیت بدنی در دانشگاه
را ترویج و توسعه امر ورزش در میان دانشجویان، اساتید، کارکنان و خانواده های آنان
برشمرد و اضافه کرد: پرداختن به ورزش و تربیت بدنی، در کنار تمامی فوایدی که برای
فرد و جامعه در بردارد، بهترین راه پر کردن اوقات فراغت همه افراد در سنین مختلف،
به ویژه جوانان و نوجوانان است./102
پایان خبر
نظر دهید