سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 44
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

روند ارایه خدمات درمانی به بیماران در بیمارستان امام جعفر صادق(ع) پاسارگاد بررسی شد

.

معاون درمان دانشگاه علوم
پزشکی شیراز، با هدف بررسی روند ارایه خدمات درمانی به بیماران، از بیمارستان امام
جعفر صادق(ع) پاسارگاد، بازدید کرد.

 به گزارش روابط عمومی
دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالخالق کشاورزی»، با هدف بررسی نحوه ارائه
خدمات به بیماران و رعایت دستورالعمل های بالینی، از بخش های مختلف بیمارستان امام
جعفر صادق(ع) پاسارگاد، مانند اورژانس، داخلی، جراحی، اطفال، زایشگاه و درمانگاه تخصصی،
بازدید کرد.
 
 


در این بازدید، معاون درمان دانشگاه ضمن عیادت
از بیماران، میزان رضایتمندی آنها را از شیوه ارایه خدمات درمانی جویا شد و بر
تلاش روزافزون مسوولان بیمارستان در راستای ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی
مردم شهرستان تاکید کرد.



اجرای بسته های خدمتی طرح تحول نظام سلامت در
این بیمارستان با رویکرد صرفه جویی در هزینه ها، حذف درمان های غیرضروری، اجرای
طرح اتو استاپ و مصرف بهینه لوازم پزشکی بر اساس گاید لاین های موجود، از جمله
مواردی است که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.



بیمارستان امام جعفر صادق (ع) پاسارگاد، با
دارا بودن بخش های مختلفی مانند اتفاقات، داخلی، جراحی، اطفال، زنان،
CCU ،
کولیز، اعصاب و روان، دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه و اتاق عمل و
نیز درمانگاه تخصصی این بیمارستان با حضور متخصصانی در رشته های زنان و زایمان،
بیهوشی، اطفال، داخلی، قلب و عروق، رادیولوژی، کلیه و مجاری ادراری، اطفال، چشم،
گوش و حلق و بینی، دندانپزشکی، ارتوپدی و طب اورژانس، به بیماران خدمات ارایه می
دهد.

 
 


این بازدید با حضور دکتر
«عبدالخالق کشاورزی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهندس «علیزاده»
سرپرست فرمانداری پاسارگاد، دکتر «فرهاد شفیعی» مدیر پایش عملکرد روسا و مدیران
بیمارستان ها و
دکتر «فرشاد فلاحتی» مدیر
امور بیماریها و مراکز تشخیصی و
درمانی دانشگاه و
مسوولان بهداشت و درمان این شهرستان انجام شد.



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 3730
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب