سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

راه اندازی موسسه خیریه بیمارستانی در بیمارستان شهید چمران

.

نشست
راه اندازی موسسه خیریه بیمارستان آموزشی درمانی شهید چمران در دفتر مدیریت این
بیمارستان، برگزار شد.

 


به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون اجتماعی دانشگاه گفت: از مهم
ترین اهداف راه اندازی و ایجاد این موسسات در کنار بیمارستان های دولتی، مشارکت
همگانی در اداره بیمارستان ها، کاهش کمبودها و رفع مشکلات بیماران نیازمند در
تامین هزینه درمان، با بهره گیری از توان نیک اندیشان سلامت است.



«کرامت
الله افراشی» افزود: با توجه به رویکرد سازمان بهداشت جهانی(
WHO) مبنی بر مقدم
بودن آموزش و پیشگیری بر درمان، این معاونت موازی با پوشش این رویکرد، در حمایت از
بیماران نیازمند که قادر به تامین هزینه درمان دارو و تجهیزات درمانی خود نیستند،
با راه اندازی این موسسات در بیمارستان های دولتی با هدف اجرای عدالت در راستای
سلامت برای همه و همه برای سلامت، گام برداشته است.



دکتر «حسین
زارعی» مدیر بیمارستان شهید چمران نیز با تشریح ساختار و خدمات بیمارستان، گفت:
تشکیل این موسسه خیریه اتفاق خوبی است که در راستای حمایت مستقیم از بیماران
نیازمند، انجام می شود.



در این
جلسه، «کرامت الله افراشی» معاون اجتماعی دانشگاه، «داریوش بوستانی» مدیر مشارکت
های مردمی معاونت اجتماعی، «هادی اکبری» رئیس اداره خیرین موسسات خیریه، دکتر «حسین
زارعی» مدیر بیمارستان شهید چمران و جمعی از خیرین نیک اندیش به عنوان هیات موسس خیریه، حضور داشتند./102



پایان
خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 3886
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب