سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 264
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

رئیس دانشگاه درگذشت دکتر فرهمندفر را تسلیت گفت

.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ارسال پیامی درگذشت دکتر
فرهمندفر را تسلیت گفت.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن
پیام تسلیت دکتر «علی بهادر»، آمده است:



انالله و انالیه راجعون



درگذشت استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آقای دکتر «امیرقلی
فرهمندفر» که عمر خود را در راه تربیت شاگردان و ارتقای علمی جامعه و بنیانگذاری
مرکز درمانی و ارائه خدمات تخصصی به بیماران و نیازمندان طی نمود را به خانواده
ایشان و همه ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند بزرگ برای
ایشان رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبرو شکیبائی آرزومندم.



دکتر علی بهادر



رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 3908
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب