خبر امروز/ 5 دی
..
بازدید
دانشجویان دانشکده پرستاری لامرد از کارخانه های صنعتی این شهرستان
دانشجویان
دانشکده پرستاری حضرت ام البنین(س) لامرد، در راستای اهداف آموزشی درس «سلامت فرد
و خانواده»، از سه کارخانه صنعتی این شهرستان، بازدید کردند.
به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی
شیراز، مربی کارآموزی دانشکده پرستاری حضرت ام البنین(س) لامرد، گفت: این بازدید
با حضور هجده دانشجو و با هدف آشنایی دانشجویان از اصول بهداشت محیط کار، ایمنی
کار در استفاده از دستگاه های کارخانه در محیط های تولیدی، انجام شد.

«بتول
شمسی» افزود: دانشجویان در این بازدیدها، با روند خط تولید و از شیوه فعالیت های
این کارخانه ها، آشنا شدند./103
لامرد
مسابقه
کتابخوانی در دانشکده پرستاری حضرت ام البنین(س) لامرد، با هدف ترویج فرهنگ
کتاب خوانی بین دانشجویان، ارتقای تفکر دینی و ترویج ارزش های دفاع مقدس، برگزار
شد.
به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کارشناس فرهنگی دانشکده پرستاری
لامرد، گفت: آنچه که انسان را توانمند می سازد و به قله های موفقیت می رساند،
مطالعه است؛ مشغول بودن بیش از حد به دنیای مجازی و نداشتن زمان بندی مشخص، تشویق
نشدن فرزندان از سوی خانواده ها در سن کودکی به خواندن کتاب و نبود کتابخانه ها در
بسیاری از مکاتب، از جمله دلایلی است که جوانان کمتر به مطالعه اهمیت می دهند.
«فاطمه
امیری» افزود: به منظور آشنایی جوانان با فرزندان انقلاب و راه و رسم زیبا زیستن، کتاب
«سلام بر ابراهیم» به عنوان منبع سوالات این مسابقه، انتخاب شد.
او
ادامه داد: این مسابقه با حضور بیست شرکت کننده، از سوی واحد فرهنگی با همکاری
بسیج دانشجویی دانشکده برگزار و از نفرات برتر این مسابقات تقدیر شد.
پایان
خبر
نظر دهید