سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 48
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

تجلیل معاون بهداشت دانشگاه از تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام بهداشت

.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در
پیامی به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط، از تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام
بهداشت تقدیر کرد.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی
شیراز، در متن این پیام، آمده است:



حفظ تندرستی و رهایی از رنج و بیماری یکی از
مهم ترین مسائلی است که همواره در طول تاریخ فکر بشر را به خود مشغول نموده است.
با پیشرفت علم و دانش و شناخت عوامل بیماری زا و تأثیر آن بر تندرستی، انسان آموخت
که باید در محیط پاکیزه و سالم زندگی کند و از آنچه سلامتی او را به خطر می
اندازد، اجتناب کند.



روز جهانی بهداشت محیط، همواره یادآور تلاش
های شبانه روزی سربازان گمنام بهداشت است که سختی های فراوان این حرفه را به جان
خریده و برای توسعه سلامت در جامعه از هیچ کوششی فروگذاری نکرده اند
.



اینجانب ضمن گرامیداشت 4 مهرماه؛ روز جهانی
بهداشت محیط، فرا رسیدن این روز را فرصتی مناسب برای تقدیر از زحمات تلاشگران
بهداشت محیط می دانم و برای تمامی همکاران فعال در این عرصه، توفیق و سربلندی در
خدمت به جامعه را از درگاه خداوند متعال خواستارم.



دکتر عبدالرسول همتی



معاون بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت
استان

 

مدیرگروه سلامت محیط دانشگاه علوم
پزشکی شیراز نیز با ارسال پیامی، این روز را گرامی داشت.



در متن این پیام، آمده
است: رشد روزافزون پدیده شهرنشینی و پیشرفت صنعت و تکنولوژی و افزایش آلاینده ها
خطرات بسیاری را متوجه انسان می نماید؛ از این رو ارائه فعالیت‌ها و خدمات بهداشت
محیط جهت پیشگیری از بیماری ها و حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه ضرورتی انکار
ناپذیر است.



در یک سال گذشته همکاران
سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز علاوه بر فعالیت های مستمر تعریف شده،
دستاوردهایی همچون اجرای موفق برنامه سلامت نوروزی و کسب سه مقام کشوری، اجرای
برنامه ایام خاص از جمله اعیاد شعبانیه، غدیر و قربان، تشدید بازرسی و نظارت ها بر
تکایا، هیات ها و نذورات در ایام محرم، ساماندهی مراکز تهیه و عرضه لبنیات سنتی،
سنجش پارامترهای حساس مواد غذایی با دستگاه های سنجش پرتابل و بسیاری دستاوردهای
شاخص دیگر داشته اند.



اینجانب ضمن گرامیداشت فرا
رسیدن 4 مهر ماه روز جهانی بهداشت محیط، این فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات تمامی
همکاران و خدمتگزاران این حوزه که گام های موثری در راه رسیدن به سلامت عمومی در
راستای توسعه سلامت جامعه بر می دارند تشکر کرده و سعادت و موفقیت ایشان را از
درگاه خداوند منان خواستارم.



مهندس سیامک شمس



مدیرگروه سلامت محیط
دانشگاه علوم پزشکی شیراز

 
  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 2456
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب