بهره برداری از مرکز مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی؛ از محورهای مهم تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی
.
فرماندار و رییس دانشکده علمی کاربردی شهرستان کوار برای
پیگیری روند بهره برداری از مرکز مهارتی و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان،
با معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش روابط عمومی
دانشگاه علوم پزشکی شیراز،
در این دیدار، معاون آموزشی دانشگاه، بهره برداری از مرکز
مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی را از محورهای مهم برنامه های تحول و نوآوری در آموزش
علوم پزشکی برشمرد.
دکتر «مصباح شمس» با تاکید بر راه اندازی این مرکز به عنوان
مرکز مهارتی و حرفه ای جنوب کشور، از بهره مندی از این توانمندی در مسیر تامین
نیاز مناطق مختلف به دوره های آموزش کوتاه مدت نظام سلامت خبر داد.
او با بیان اینکه آموزش مهارت محور در بخش سلامت، یکی از
برنامه های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی به شمار می رود، اعلام کرد: این
مرکز از نظر تجهیزات پزشکی و امکانات، دارای فضای مناسبی در زمینه علمی و آموزشی است.
«اشکان کاظمی» فرماندار شهرستان کوار نیز با اشاره به اینکه آموزش
زیربنای نظام اداری است، گفت: با بهره گیری از تمامی امکانات محلی، تلاش می شود تا
این مرکز هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.
در این دیدار «سید علی شمس نیا» رییس علمی کاربردی کوار
گزارشی از فعالیت های انجام گرفته برای راه اندازی این مرکز را ارائه داد و
پیرامون راهکارهای سرعت بخشیدن به این روند، تبادل نظر شد./103
پایان خبر
نظر دهید