سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به میزبانی بیمارستان مادر و کودک شوشتری برگزار شد؛ سمینار استانی آموزش مدیریت حوادث و بلایا در اعتباربخشی

.

سمینار استانی آموزش مدیریت حوادث و بلایا در اعتبار بخشی،
با حضور 132 مسوول بهبود کیفیت و دبیر کمیته بحران تمامی بیمارستان های دولتی و
خصوصی استان به میزبانی بیمارستان مادر و کودک شوشتری برگزار شد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس
اداره اعتباربخشی دانشگاه، هدف از برگزاری این سمینار را شناخت چالش های مربوط به
استانداردهای مدیریت حوادث و بلایا عنوان کرد و افزود: بیمارستان ها در هر لحظه
مستعد حوادث هستند؛ این مهم به ویژه در بیمارستان هایی با قدمت بیشتر و با ازدحام
مراجعه کنندگان از حساسیت بیشتری برخوردار است و ایجاد محیطی ایمن برای بیماران،
همراهان و کارکنان، مستلزم برنامه ریزی در راستای پیشگیری از بروز حوادث داخلی،
کنترل و مدیریت مواجهه با حوادث خارجی، به کمک ایجاد شرایط آمادگی و افزایش ظرفیت
صورت می گیرد.

 


«پروین غیاثی» تاکید کرد: توجه به این نوع برنامه ریزی و
اقدامات پیشگیری پیش از وقوع حادثه، لازم است به عنوان سرمایه گذاری موثر در
دستورکار مدیران قرار بگیرد.

 


او عمده محورهای آموزشی این سمینار را اولویت بندی خطر،
حوادث و بلایا و اقدامات پیشگیرانه و کنترل آتش سوزی، برنامه ارزیابی، نگهداری و
امنیت تاسیسات و ساختمان بیمارستان ها و همچنین برنامه ارزیابی و نگهداری سیستم
های الکترونیکی عنوان کرد.

 


در پایان این سمینار «رضا صادقی مهر» مسوول آموزش معاونت
درمان دانشگاه، به پرسش های شرکت کنندگان در زمینه های آموزش ارایه شده، پاسخ داد./105



پایان خبر





  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 4599
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب