بررسی مسایل آموزشی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه الزهرا(س) شیراز
.
نشست بررسی
مسایل آموزشی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه الزهرا (س)، با حضور معاون
آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد.
به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از سلسله نشست های معاون آموزشی
دانشگاه با کمیسیون آموزشی شورای صنفی مرکزی دانشجویان دانشگاه، نشست اختصاصی با
محوریت دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی، با هدف طرح و بررسی مسایل آموزشی
دانشجویان آن دانشکده، برگزار شد.
دکتر «مصباح
شمس» معاون آموزشی دانشگاه، گفت: این نشست ها برای بررسی و رفع مسایل آموزشی به
منظور ارتقاء کمی و کیفی آموزش دانشجویان، برگزار می شود.
در این
نشست از سوی رابطان آموزشی دانشجویان رشته های پرستاری، مامایی، اتاق عمل و هوشبری،
مسایل و پیشنهاداتی مطرح و راهکارهای لازم از سوی معاون آموزشی دانشگاه و معاون
آموزشی دانشکده بررسی و ارایه شد.
دبیر
شورای صنفی مرکزی دانشجویان دانشگاه، ضمن ابراز خرسندی از اهتمام معاون آموزشی
دانشگاه و اختصاص زمان خاصی به موضوع بررسی مسایل و پیشنهادات دانشجویان، گفت: از برگزاری
اینگونه جلسات استقبال می کنیم و ضمن درخواست تداوم آن، تلاش معاون آموزشی دانشگاه
در جهت رفع مسایل آموزشی دانشجویان، اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.
پایان
خبر
نظر دهید