بررسی ارایه خدمات در مرکز خدمات جامع سلامت ولیعصر(عج) آباده با حضور اعضای هیات رییسه دانشگاه
.
اعضای
هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با هدف بررسی ارایه خدمات به بیماران و
مراجعان، از مرکز خدمات جامع سلامت ولیعصر(عج) آباده بازدید کردند.
به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی بهادر» رییس دانشگاه علوم
پزشکی شیراز به همراه دیگر اعضای هیات رییسه دانشگاه، از مرکز خدمات جامع سلامت
ولیعصر(عج) آباده بازدید کردند و از نزدیک نحوه ارایه خدمات به بیماران و مراجعان مورد
بررسی قرار گرفت.
رییس
دانشگاه در گفتگو با پزشکان و مراقبین سلامت مرکز خدمات جامع سلامت ولیعصر(عج) و
بررسی تعدادی از پرونده های بیماران و مراجعان، نحوه ارایه خدمات، مراقبت های ثبت
شده در سامانه سیب، شیوه خدمت رسانی به مادران باردار و پرخطر، پیگیری مادران
باردار قبل، حین و پس از زایمان را ارزیابی کرد.
دکتر
بهادر، با بیان مزایای زایمان طبیعی برای مادر و نوزاد، بر اطلاع رسانی و تشویق مادران
باردار به انجام زایمان طبیعی توسط پزشکان و مراقبین سلامت تاکید کرد.
مرکز
خدمات جامع سلامت شماره یک ولیعصر(عج)، با مساحت یک هزار و 440 مترمربع از سال 1376 به صورت مرکز بهداشتی درمانی شهری مشغول
به فعالیت بوده است و در سال 1392 فعالیت خود را تحت عنوان مرکز خدمات جامع سلامت
آغاز کرد.
این
مرکز با ارایه خدماتی مانند پزشک خانواده و مراقب سلامت، دندانپزشکی، آزمایشگاه،
مامایی، بهداشت روان، تغذیه، بهداشت محیط و واکسیناسیون، جمعیتی حدود 35 هزار نفر را
تحت پوشش قرار داده است.
این
بازدید با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعضای هیات رییسه و جمعی از مدیران ارشد دانشگاه، مسوولان بهداشت
و درمان شهرستان آباده انجام شد.
پایان
خبر
نظر دهید