جهش تولید با مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/02/26
  • - تعداد بازدید: 210
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت هفته روابط عمومی با محوریت «همدلی اجتماعی»

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از گرامیداشت هفته روابط عمومی سال 1403 از بیست و پنجم تا سی و یکم اردیبهشت و با محوریت همدلی اجتماعی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مهندس «ابوذر پاریزی» با بیان اینکه امسال این رویداد در سطح کشور با انتخاب بیت «بیا تا قدر یکدیگر بدانیم/ که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم»، از اشعار مولانا به عنوان شعار محوری گرامی داشته می شود، گفت: با توجه به رسالت های ذاتی حوزه روابط عمومی در توسعه اجتماعی، ابعاد مختلف این هدف امسال در شعار و روزشمار این هفته مورد توجه قرار گرفته است.

او با اعلام روزشمار این هفته نیز گفت: ۲۵ اردیبهشت با شعار «روابط‌ عمومی؛ اهمیت افکارعمومی درون و برون سازمانی»؛ ۲۶ اردیبهشت با شعار «روابط ‌عمومی؛ پاسخگویی، صداقت و شفافیت»؛ ۲۷ اردیبهشت با شعار «روابط‌ عمومی؛ مسئولیت اجتماعی، سرمایه اجتماعی و حقوق شهروندی»؛ ۲۸ اردیبهشت با شعار «روابط‌ عمومی؛ فناوری‌های نوین با تمرکز بر هوش مصنوعی»؛ ۲۹ اردیبهشت با شعار «روابط ‌عمومی؛ کسب‌ و کارهای نوین»؛ ۳۰ اردیبهشت با شعار «روابط‌ عمومی؛ تشکل‌های تخصصی (انجمن‌های علمی و صنفی)» و ۳۱ اردیبهشت نیز با شعار «روابط‌ عمومی؛ صنعت و جهش تولید» گرامی داشته می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اهمیت تلاش برای تحقق اهداف توسعه اجتماعی در برنامه ریزی های روابط عمومی افزود: در روابط عمومی حوزه سلامت، این مهم به واسطه پیوند با سلامت جامعه، از اهمیت مضاعفی برخوردار می شود و همین امر به عنوان یک وظیفه حیاتی، در برنامه ریزی ها مورد توجه است.

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا,اخبار مدیریت روابط عمومی دانشگاه
  • کد خبری : 101828
کوثر  آزموده
خبرنگار

کوثر آزموده

تنظیمات قالب