سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شناسایی 29 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس و افزایش مبتلایان به 133 نفر

.

معاون بهداشت دانشگاه
علوم پزشکی شیراز از شناسایی 29 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس خبر
داد.



به گزارش روابط عمومی
دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: با اضافه شدن این موارد
جدید، آمار کنونی استان فارس 133 نفر رسیده است.



او ضمن ابراز نگرانی از
جهش ناگهانی موارد ابتلا در 24 ساعت گذشته
، از هم استانی ها خواست ضمن توجه ویژه به رعایت
اصول بهداشتی، از ترددهای غیرضرور پرهیز با جدیت پرهیز کنند.



معاون بهداشت دانشگاه
افزود: موارد ابتلا به ویروس کرونا، علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز،
خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، مرودشت، قیروکارزین،
فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار مشاهده شده است
.



دکتر همتی اضافه کرد:
بیشترین تعداد موارد جدید ابتلا به کروناویروس پس از شیراز به شهرستان لار اختصاص
دارد.



اوتاکید کرد: در صورت
دریافت گزارش مبنی بر رعایت نشدن توصیه های ایمنی از سوی شهروندان و هم استانی ها،
ناچار به وضع قوانین سخت گیرانه تری برای پیشگیری از شیوع کووید19 خواهیم بود./102



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا,اخبار کرونا ویروس جدید
  • کد خبری : 21001
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب