اطلاعیه صندوق قرض الحسنه دانشگاه
.
بر اساس مصوبات هیات
مدیره صندوق قرض الحسنه دانشگاه، از سال 1400 فرایند ارائه درخواست وام از صندوق
قرض و تکمیل فرم مربوطه به شرح زیر اعلام
می گردد:
1- هر یک از پرسنل محترم دانشگاه که عضو صندوق
قرض الحسنه می باشد، پس از 3 ماه از اتمام اقساط وام قبلی خود، می توانند نسبت
به درج درخواست خود در سامانه الکترونیک صندوق قرض الحسنه دانشکاه اقدام نمایند.
2- نتیجه بررسی درخواست ها نهایتا ظرف مدت یک هفته و
پس از تایید هیات مدیره صندوق در همان سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.
3- لازم به ذکر است شماره تماس 07132302296 به صورت
گویا می باشد که راهنمایی های لازم در خصوص سایت صندوق در قسمت کارکنان دانشگاه ثبت و
در اختیار کارکنان قرار گرفته است.
4- امکان پاسخگویی حضوری در
صندوق فراهم نیست و تقاضا می شود صرفا از طریق سایت و سامانه الکترونیک پیگیری
های لازم صورت پذیرد .
لازم به ذکر است با توجه
به استقرار کامل سامانه الکترونیک صندوق قرض الحسنه و در راستای ارائه خدمات به
روز جهت رفاه کارکنان محترم، از ابتدای سال 1400 فرآیند رابطین حذف و هر
شخص صرفا از طریق سامانه می تواند پیگیری امورات مربوط به وام خود را انجام دهد.
جهت ورود به سامانه
الکترونیک صندوق قرض الحسنه اینجا
کلیک نمائید
نظر دهید