انتشار شماره September 2024 نشریه IJVLMS
نشریه Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences (IJVLMS) یک فصلنامه بینالمللی از مجموعه انتشارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با دسترسی آزاد و به زبان انگلیسی است که در پایگاههای معتبری از جمله EBSCO، DOAJ و IMEMR نمایه میشود.
شماره سوم از سال پانزدهم این مجله مربوط به September 2024، با مقالات زیر، در وبگاه https://ijvlms.sums.ac.ir/ منتشر شده است:
Generative Artificial Intelligence and Immersive Technology for Medical Education: Opportunities and Challenges
Integrating Indigenous Knowledge into Science Technology, Engineering, and Mathematics using Virtual Space: A Mission Impossible?
The Economics of E-learning in Iran: A Book Review
Psychometric Properties of the Persian Version of the Online Student Engagement Questionnaire: A Transcultural Adaptation and Psychometric Study
Psychometric Properties of the Persian Version of Abbreviated Technology Anxiety Scale: Insights from University Students in Iranian Context
Essential Competencies of Faculty Members in Virtual Education: A Post COVID-19 Analysis
Psychometric Validation of the Psychological Competitiveness Scale: A Study on Iranian University Students in Online Education
Parents’ Lived Experiences of Virtual Education Consequences in First-Grade Elementary Students in COVID-19 Era: A Qualitative Study
سایر نشریات علمی این دانشگاه نیز در نشانی journals.sums.ac.ir قابل مشاهده است.
معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
نظر دهید