یکسان سازی گزارش دهی فعالیت های آموزشی تمامی دانشکده های علوم پزشکی شیراز
.
مشاور
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از یکسان سازی شدن گزارش دهی فعالیت های
آموزشی اعضای هیات علمی تمامی دانشکده های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز
خبرداد.
به
گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عاطفه ثقه
الاسلام» گفت: در راستای اجرای مصوبه هیات رییسه دانشگاه و برای ارزیابی کمی
عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی، معاونت آموزشی اقدام به تدوین فرآیند یکسان سازی
گزارش دهی فعالیت های آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه کرده است.
او با
تاکید بر اینکه تدوین این فرآیند با هدف رسیدن به عدالت آموزشی صورت گرفته است، افزود:
توزیع عادلانه واحدها و پایان نامه ها در بین اعضای هیات علمی گروه های آموزشی و
کمک به تصمیم گیری مستدل، منطقی و بهینه در مورد نیازسنجی جذب اعضای هیات علمی
جدید، از جمله فواید اجرای این فرآیند است.
دکتر ثقه
الاسلام ادامه داد: اجرای این فرآیند همچنین ساماندهی بیشتر تاسیس رشته های جدید،
بر اساس توانمندی های بالقوه و تسهیل روند محاسبات مالی را به همراه دارد.
مشاور
معاون آموزشی دانشگاه اضافه کرد: برای اجرای این فرآیند، شش جدول تهیه شده که باید
در پایان هر نیم سال تحصیلی تکمیل و به معاونت آموزشی دانشگاه گزارش شود.
او توضیح
داد: جدول های یک و دو این فرآیند در برگیرنده تمام فعالیت های آموزشی غیر پایان
نامه ای و پایان نامه ای فردی است که از سوی هر عضو هیأت علمی تکمیل می شود، جدول
های سه و چهار در برگیرنده کل فعالیت های آموزشی غیر پایان نامه ای و پایان نامه
ای گروه آموزشی به تفکیک اعضا است که از سوی گروه تکمیل می شود.
دکتر ثقه
الاسلام گفت: در نهایت جدول های پنج و شش هستند که در برگیرنده تمام فعالیت های
آموزشی غیر پایان نامه ای و پایان نامه ای دانشکده به تفکیک گروه آموزشی هستند و از
سوی معاونت آموزشی دانشکده تکمیل می شود.
او
اضافه کرد: شیوه اجرای این فرایند، همراه با برگزاری جلسه های توجیهی، با حضور
معاونان آموزشی و کارشناسان دانشکده ها، در شورای آموزشی دانشگاه مصوب شده و طی
نامه ای در اواخر خرداد سال جاری به مسوولان هر حوزه در دانشکده ها ابلاغ شده که
بر اساس آن از نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97 اجرایی شده است./105
پایان
خبر
نظر دهید