سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 70
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

گزارشی از خدمات رفاهی به بازنشستگان، در سالی که گذشت

.

اعطای
وام و کمک هزینه و فراهم سازی امکان استفاده از زایرسرا، مهمانسرا و باغ دانشگاه،
از جمله خدمات رفاهی است که در سال گذشته به بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
ارایه شد.

 


به
گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون
توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با اعلام این خبر و تاکید بر ضرورت حمایت مادی و
معنوی و تکریم بازنشستگان، گفت:
وام ضروری به 544 نفر، وام
زیارتی به 15 نفر، کمک بلاعوض دارو و درمان به 142 نفر و کمک هزینه دندانپزشکی به
128 نفر
از
بازنشستگان دانشگاه در سال پیش، ارایه شد.



دکتر
«مهرداد شریفی» افزود:
معرفی
برای دریافت وام قرض الحسنه و کارت اعتباری بانکی و همچنین
فراهم سازی امکان استفاده از
باغ یاس سپیدان، زایر سرای مشهد مقدس و مهمانسرای کیش، بخش دیگری از خدمات ارایه
شده به بازنشستگان دانشگاه در سال گذشته است./105



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8544
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب