گردهمایی مسوولان تدارکات واحدهای بهداشتی درمانی و آموزشی شیراز با هدف بررسی راهکارهای بهبود خدمات
.
نشست مسوولان تدارکات واحدهای بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه
علوم پزشکی شیراز با هدف بررسی راهکارهای بهبود خدمات و اقدامات انجام شده، گردهم
آمدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر امور
پشتیبانی و رفاهی دانشگاه، با اعلام این خبر گفت: حمایت از تولیدات داخلی، راهکارهای
قانونمند خرید کالا و تامین نیازها و ارایه تجربه های موفق و درس آموزی از چالش
های قبلی تامین تجهیزات و مواد مصرفی، از جمله محورهای این نشست بود.
دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» افزود: عملکرد مناسب مسوولان
تدارکات واحدهای دانشگاه در سطح استان و تمهیدات مربوط به پیش بینی نیازها و تامین
به هنگام کالاها و مواد مصرفی ضروری، وضعیت مناسبی را در حوزه پشتیبانی از واحدها در
پایان سال پیش و نوروز امسال، به ویژه در عرصه درمان فراهم آورد.
این نشست با حضور دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» مدیر امور
پشتیبانی و رفاهی و مسوولان تدارکات
واحدهای بهداشتی، درمانی و آموزشی شیراز، برگزار شد./105
پایان خبر
نظر دهید