پیام معاون غذا و دارو دانشگاه به مناسبت روز خبرنگار/ خبرنگاران، از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار هستند
.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ارسال
پیامی به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار، از تلاش های اصحاب رسانه دانشگاه علوم
پزشکی شیراز در انعکاس سریع و به هنگام اخبار و رویدادهای حوزه غذا و دارو قدردانی
کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی
شیراز، در متن پیام دکتر «محمدجواد خشنود» آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مطبوعات باید یک
مدرسه سیار باشند تا مردم را از همه مسایل، به خصوص مسائل روز آگاه سازند و به
صورتى شایسته از انحرافات جلوگیرى کنند و اگر کسى انحرافى دید با آرامش در رفع آن
بکوشد.
امام
خمینی(ره) ( صحیفه امام، ج18، ص: 62 )
اطلاع رسانی سریع و به هنگام عملکردها
مرهون تلاش های ارزنده و خدمات صادقانه و حرفه ای خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه های جمعی است، قشر فرهیخته
ای که به پاس حرمت، ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و
منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و هست، مسلما صداقت و مجاهدت در
عرصه آگاهی، به جز با تعهد و تخصص اصحاب رسانه امکان پذیر نیست.
اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام عالی شهید
قلم مرحوم «صارمی» و تبریک روز خبرنگار، این سربازان و سرداران جنگ نرم، قدردان زحمات
عزیزانمان در واحد روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و دیگر رسانه های پرتلاش شیراز هستم
و از درگاه خداوند منان سلامتی و بهروزی بیشتر برای آنان آرزومندم.
دکتر محمدجواد خشنود
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی
شیراز
نظر دهید