سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام معاون غذا و دارو دانشگاه به مناسبت روز خبرنگار/ خبرنگاران، از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار هستند

.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ارسال
پیامی به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار، از تلاش ‌های اصحاب رسانه دانشگاه علوم
پزشکی شیراز در انعکاس سریع و به هنگام اخبار و رویدادهای حوزه غذا و دارو قدردانی
کرد.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی
شیراز، در متن پیام دکتر «محمدجواد خشنود» آمده است:





بسم الله الرحمن الرحیم



مطبوعات باید یک
مدرسه سیار باشند تا مردم را از همه مسایل، به خصوص مسائل روز آگاه سازند و به
صورتى شایسته از انحرافات جلوگیرى کنند و اگر کسى انحرافى دید با آرامش در رفع آن
بکوشد.



امام
خمینی(ره) ( صحیفه امام، ج‏
18، ص: 62 )





اطلاع ‌رسانی سریع و به هنگام عملکردها
مرهون تلاش های ارزنده و خدمات صادقانه و حرفه ‌ای خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه ‌های جمعی است، قشر فرهیخته
ای که به پاس حرمت، ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و
منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و هست، مسلما صداقت و مجاهدت در
عرصه آگاهی، به جز با تعهد و تخصص اصحاب رسانه امکان پذیر نیست.



اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام عالی شهید
قلم مرحوم «صارمی» و تبریک روز خبرنگار، این سربازان و سرداران جنگ نرم، قدردان زحمات
عزیزانمان در واحد روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و دیگر رسانه های پرتلاش شیراز هستم
و از درگاه خداوند منان سلامتی و بهروزی بیشتر برای آنان آرزومندم.

 




دکتر محمدجواد خشنود



معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی
شیراز

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8702
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب