پیام معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به مناسبت روز کارمند
.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ارسال پیامی، روز کارمند را تبریک
گفت.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه
علوم پزشکی شیراز، در متن پیام دکتر «مهرداد شریفی» آمده است:
با گرامیداشت یاد شهیدان «رجایی» و «باهنر»، الگوهای
ارزشمند اخلاص، پرکاری و مردمی بودن، چهارم شهریورماه، روز کارمند، را به همکاران
ارجمندم به ویژه کارمندان واحدهای ستادی و محیطی دانشگاه تبریک گفته و سپاس خود را
نسبت به تلاش های ارزشمند ایشان در عرصه خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت، ابراز
می نمایم.
فراهم سازی بستر بهره وری، رفاه، رشد و رضایتمندی کارکنان
و کارمندان دانشگاه و نیز پرداخت عادلانه و به هنگام حقوق و مزایای ایشان، از جمله
وظایف، اولویت ها و دغدغه های کنونی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه است که
امیدواریم به یاری خداوند متعال و همکاری همه دانشگاهیان، در این عرصه کوشا و موفق
باشیم.
همچنین از همکاران گرامی واحدهای دانشگاهی شهر شیراز دعوت
می کنیم که با حضور در آیین سپاس از کارمندان نمونه دانشگاه که روز سه شنبه، پنجم
شهریور، از ساعت 8:30 تا 13 در تالارهای سینا و صدرا برگزار می شود، زینت بخش جلسه
باشند.
دکتر مهرداد شریفی
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر دهید