پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به پاس درخشش تیم ورزشی دختران دانشجوی دانشگاه/ پیام تبریک مدیر تربیت بدنی دانشگاه
.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با
ارسال پیامی، درخشش تیم ورزشی دختران دانشگاه را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن
پیام دکتر «کوروش عزیزی» آمده است:
به نام او که جان و جهان در کف با کفایت اوست
خبر پیروزی های پیاپی و کسب افتخارات مستمر و در نهایت
قهرمانی مقتدرانه کاروان ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگیست
زرین و ارزشمند بر کتاب طلایی افتخارات و سراسر مباهات دانشگاه علوم پزشکی شیراز.
اخباری که لحظه به لحظه باعث خشنودی و مسرت خانواده بزرگ
علوم پزشکی شیراز شد و توانست کام ها را شیرین و دل های اعضای این خانواده را به
یکدیگر نزدیک تر سازد.
در هر رویداد رقابتی، به ویژه رخدادهای ورزشی، معمولا
لحظات نگرانی و اضطراب، بخشی از روند رقابت و گرفتن نتیجه است، اما در این دوره از
مسابقات ورزشی، شما ورزشکاران خوب و ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آنچنان عمل
کردید که کمترین اضطراب و نگرانی را تجربه کردیم و از همان آغاز رقابت ها، چنان
درخشیدید که در روزهای ابتدایی المپیاد، ما و رقبای شما، قهرمان این دوره را به خوبی
شناختیم و با آسودگی بیشتر، مسابقات را دنبال کردیم.
دختران من: باور کنید آنچه که بیش از قهرمانی و کسب مدال
های رنگارنگ ورزشی توسط شما، باعث افتخار و مباهات دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد،
ارائه اخلاق ورزشی و منش پهلوانی بود که در تمامی ایام مسابقات از سوی شما ارائه
شد و کاروان ورزشی شیراز، همواره به عنوان الگوی اخلاق ورزشی و پهلوانی در تبریز
شاخص و مطرح بود. شما موفق شدید تا همانگونه که با شعار «بهار همدلی» به میدان پای
گذاشته بودید، ترجمان معنای واقعی همدلی باشید.
حضور قهرمانه و پهلوانانه شما در این عرصه مهم ورزشی، نوید
آینده ای روشن تر برای ایران عزیز و حضور نسلی از مادران سالم، تحصیل کرده، فهیم و
صاحب اخلاق را برای کشور ما به همراه دارد.
درود بر شما ورزشکاران فهیم و با اراده و صاحب اخلاق
دانشگاه علوم پزشکی شیراز که در واقع باعث تمامی این فخر و مباهات و افتخارات، شما
هستید.
اما فراموش نکنیم که حفظ قهرمانی بسیار سخت تر از کسب آن است
و حفظ این مقام و جایگاه، در گروی همت شما عزیزان بوده و عزم جزم شما ورزشکاران
غیور علوم پزشکی شیراز را می طلبد تا در سایه سار یک برنامه ریزی اصولی و علمی
بتوانید از هم اکنون خود را برای درخشش در دور بعدی رقابت ها آماده نمایید.
بی شک، کسب چنین قهرمانی مقتدرانه و امتیاز بالایی، بدون
برنامه ریزی، مدیریت صحیح و علمی و پشتیبانی عملی و اجرایی، میسر نبود و نخواهد
بود و به همین مناسبت جای دارد تا در همین مکتوب، مراتب نهایت تقدیر و تشکر را از
همه عزیزان و بزرگوارانی که با تمام وجود همراه و یار این کاروان ورزشی که نام
مبارک حضرت «احمدبن موسی(ع)» را بر خود دارد بودند به جای بیاورم.
قطعا در نبود پشتیبانی و حمایت های مالی و معنوی ریاست
محترم دانشگاه و نیز همکاری های یک دلانه معاون محترم توسعه مدیریت و منابع منابع
این مرکز آموزش عالی پزشکی، دستیابی به چنین پیروزی مقدور نبود.
همچنین مدیریت و هدایت علمی و تخصصی دکتر «محسن داودی» و
وقف عمر و نیرویی که از ایشان در طی یک سال گذشته شاهد بودیم، یکی از اساسی ترین
عوامل این درخشش و کسب قهرمانی به شمار می رود؛ مدیر کار آشنایی که با همت و غیرت
خود، همچون پدری دلسوز و نگران، لحظه ای از کاروان و اعضای آن غافل نگردید و تا
آخرین بازی و آخرین نفر، این کاروان را همراهی نموده و کوچکترین مشکلی را از نظر
دور نداشته است.
امتنان و تقدیر، گوارای وجود یکایک مربیان و سرپرستان
سختکوش و کاربلد کاروان ورزشی حضرت «احمدبن موسی(ع)» که تمام عمر و نیروی خود را
در ایام آماده سازی و برگزاری این مهم ترین رخداد ورزشی وزارت بهداشت، درمان و
آموزش پزشکی کشور در طبق اخلاص نهادند و نتیجه ای شگرف را رقم زدند.
دور از انصاف است اگر همراهی و همکاری به هنگام و علمی مجموعه
روابط عمومی دانشگاه که در هر لحظه از این رویداد ورزشی، اخبار و اطلاعات المپیاد
را در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن، رسانه ای نموده و منتشر می ساختند.
در یک کلام و به صورت خلاصه عرض می کنم که این قهرمانی،
حاصل کار تیمی و همدلی منسجم در یک مجموعه به وسعت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود
که همه اعضای این مجموعه در آن نقش و سهم داشتند.
همچنین جای دارد تا تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشم از
میزبانی خوب و مناسب همکاران عزیزمان در علوم پزشکی تبریز که با وجود تمامی
تنگناها و کمبودها توانستند رسم میزبانی و مهمان نوازی را آنچنان که شایسته نام
آذربایجان عزیز می باشد به جای آورند.
این قهرمانی، گوارای وجود خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی
شیراز باد.
دکتر کوروش عزیزی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم
پزشکی شیراز
پیام تبریک مدیر تربیت بدنی دانشگاه در پی پیروزی مقتدرانه
تیم ورزشی دانشگاه
مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با ارسال
پیامی، قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه را در چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان
دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور تبریک گفت.
در متن پیام دکتر «محسن داودی» امده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بی تردید، حضور بانوان یک جامعه که متشکل از نیمی از آحاد آن جامعه هستند، در میادین
ورزشی، نشان از آگاهی و رشد سلامت فردی و اجتماعی آن جامعه است و زمانی که این
حضور با درخشش و رعایت ارزش
های ایرانی اسلامی توام گردد، دارای ارزشی مضاعف و مایه مباهات و فخر آن جامعه می شود.
شما بانوان ورزشکار در ایامی که متبرک به دهه امامت و
ولایت و عید سعید غدیرخم و همچنین عید قربان بود؛ با اقتدا به مولای متقیان علی(ع)
و تلاش به عینیت بخشیدن به «قوّ عَلی خدمتک جوارحی» نمودید و
با قربانی کردن نفس اماره و ذبح کردن رخوت و کسالت، تلاش به «وَ اشْدُدُ عَلَی ألعَزیمَةِ جَوانِحی » کردید و موفق به کسب قهرمانی مقتدرانه با
اختلاف امتیازی بسیار زیاد از تمامی رقبا و اخذ بیشترین کاپ چهاردهمین
المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور شدید که موجبات
سرور و شادی
همگان حاصل شد تا بار دیگر نام پر افتخار دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور بدرخشد.
اینجانب لازم می دانم از تلاش های شبانه روزی دانشجویان ورزشکار که با پشتکار
فراوان و اخلاق انسانی و اسلامی؛ همچنین مربیان و سرپرستان؛ برنامه ریزی مدون همکارانم در مدیریت تربیت بدنی
و همراهی
ویژه دکتر «علی بهادر» رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی شیراز و معاونان و مدیران محترم دانشگاه
و حمایت بی نظیر دکتر «کوروش عزیزی» معاون محترم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تشکر و
قدردانی نمایم.
امید است کسب این موفقیت، مقدمه ای برای پیروزی های دیگر در رقابت های آتی باشد. این
موفقیت ارزشمند را به جامعه بزرگ دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تبریک و تهنیت عرض می نمایم؛
آرزوی سلامتی و سرافرازی هرچه بیشتر را
از خداوند منان خواستارم.
دکتر محسن داودی
مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر دهید