پیام تبریک معاون غذا و داروی دانشگاه به مناسبت عید سعید غدیرخم
.
معاون
غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ارسال پیامی، عید سعید غدیر خم را تبریک
گفت.
به
گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن پیام دکتر
«محمدجواد خشنود» آمده است:
«بِسْمِ
اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»
«إِنَّما
وَلِیُّکُمُ الله وَ رَسُولُهُ وَالَّذینَ آمَنُواالَّذینَ یُقیمُونَ الصَّلاةَ
وَیُؤْتونَ الزَّکاةَ وَ هُمْ راکِعُونَ»
آیۀ 55 سورۀ مائده
لازمه
تمسک به ولایت امیرالمومنین علی(ع) حرکت در مسیر خصوصیات و عمل به توصیه های آن
شخصیت ممتاز است، علی(ع) نمونه اعلای همه زیبایی ها و فضایلی است که انسان همواره
نیازمند آن بوده، نمونه اعلای محبت و رأفت، لطافت روح و دوست داشتن، نمونه متعالی
شهامت و نمونه عالی تحمل و عدالت.
واقعه
غدیر نشانه و تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت و
بهانه ای برای تجدید میثاق با ولایت است، غدیر روزی است که دستان مولا علی(ع) در
دست حجت خاتم محمد رسول الله (ص) قرار گرفت: مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِىٌّ
مَوْلاهُ
اینجانب
عید غدیر خم، روز امامت و ولایت را به محضر آقا امام عصر(عج)، مقام معظم
رهبری(مدظله العالی) و عاشقان ولایت و امامت به ویژه اعضای هیات علمی، کارکنان و
دانشجویان عزیز در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه
خداوند متعال توفیق ارادت و جلب محبت آن حضرت و سیر و سلوک در سیره خاندان عصمت و
طهارت برای همگان مسئلت می نمایم.
دکتر محمدجواد خشنود
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی
شیراز
نظر دهید