سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون درمان دانشگاه به مناسبت عید قربان

.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در پیامی فرا رسیدن
عید قربان را تبریک گفت.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن
پیام دکتر «عبدالخالق کشاورزی» آمده است:



عید قربان، قربانی
کردن در راه خدا، شکوفا شدن روح ایثار و نشان دادن میزان عشق و قرب به منبع لایزال
الهی و تقواست.



عید قربان پیامی از
سوی خالق متعال است که بر اساس آن، انسان با دل بریدن از دنیا و دل سپردن به فرمان
حضرت دوست، می تواند به عالی ترین درجات که همان قرب الهی ست، دست یابد.



نمایش پرشکوه همدلی
و وحدت امت اسلامی در مناسک حج و عید سعید قربان، جلوه‌ای است از امتی یکپارچه،
پویا و بالنده که همه ساله رساتر از گذشته دعوت اسلام را به عدالت و آزادگی، ایمان
و پرهیزگاری، نیکی و پاکی فریاد می‌زند و احساس غرور، امید و اقتدار را در دل هر مسلمانی
زنده می‌کند و آینده ‌ای روشن را برای امت اسلامی بشارت می‌دهد.



اینجانب؛ عید سعید
قربان، جشن شکوفایی ایمان و یقین را به مسلمانان آزاده جهان، هموطنان عزیز و مردم
شریف و متدین استان فارس به ویژه همکاران گرامی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی
شیراز تبریک می گویم و از پیشگاه با عظمت پروردگار بی همتا، سعادت، سلامتی و
رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی روزافزون را برای ایران اسلامی در سایه
وحدت و برادری، مسئلت دارم.







عبدالخالق
کشاورزی



معاون
درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8777
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب