هم اندیشی گروه تغذیه بالینی وزارت بهداشت با مسوولان بیمارستان نمازی / اهمیت دریافت انرژی کافی در دوران بستری به همت کارشناسان تغذیه بیمارستانی
.
نشست هم اندیشی مدیر تغذیه بالینی
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مسوولان تغذیه بالینی معاونت درمان قطب های ده
گانه کشور و مسوولان بیمارستان نمازی با هدف هم اندیشی در خصوص ارتقای وضعیت تغذیه
بالینی بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور، در بیمارستان نمازی برگزار شد.

به
گزارش روابط عمومی بیمارستان نمازی، دکتر «غلامرضا محمدی فارسانی»
مدیر تغذیه بالینی وزارت بهداشت و عضو هیات علمی دانشگاه تهران، ارتقای سطح علمی کارشناسان
تغذیه را از اولویت های وزارت بهداشت عنوان کرد.

در این بازدید، ضمن حضور در بخش
آی سی یو کودکان و ابراز خرسندی از ارتباط موثر پزشک با کارشناسان تغذیه، افزود: بیشتر
بیماران، دچار عدم کفایت تغذیه ای هستند و کمترین انرژی لازم را در طول زمان بستری
دریافت می کنند که افزایش اطلاعات کارشناسان تغذیه، نقش بسزایی در رفع این مشکل
دارد.

«بیژن فاضل
جهرمی» سرپرست مدیریت بیمارستان نمازی نیز در این نشست، روند تغذیه بیماران در بیمارستان
نمازی را معرفی کرد.
«فاطمه
محمدی» مسوول واحد تغذیه این بیمارستان نیز، گزارشی کامل از شیوه خدمات رسانی به
مراجعان در این مرکز درمانی ارایه کرد.

«لیلا آبرومند» مسوول تغذیه بالینی معاونت درمان دانشگاه نیز در
این نشست، از حمایت های مسوولان بیمارستان از واحد تغذیه و تلاش های مسوول و کارشناسان
تغذیه، تقدیر کرد./103
پایان خبر
نظر دهید