پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)
نهضت حسینی، مدرسه ای برای اهل آگاهی و یقین
.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پیامی به
مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، نهضت حسینی را مدرسه ای برای اهل آگاهی و یقین خواند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی
بهادر» در این پیام، با اشاره به ماندگاری قیام امام حسین(ع)، تاسوعا و عاشورای
حسینی را تسلیت گفت.
در متن این پیام، آمده است:
ان الحسین مصباح الهدی و
سفینه النجاه
مومنان
و آزادگان جهان، قرن هاست که میراث دار فرهنگی غنی از معرفت، ایثار، اخلاق و
انسانیت هستند که همچون چشمه ای جوشان، تا همیشه تاریخ را سیراب ساخته است.
امام
حسین(ع) به همراه خاندان بزرگوار و یاران باوفایشان، به بهای خونشان، حرکتی سرنوشت
ساز را رقم زدند که الگویی جاوید برای بشریت شد. الگویی از آزادگی در برابر بیداد،
ایمان در برابر کفر و حق در برابر باطل؛ مسیری روشن پیش روی حق طلبان و
آزاداندیشان که ظلم، نافرجام است و حق، ماندگار.
نهضت
حسینی، مدرسه ای یک سره درس است برای اهل آگاهی و یقین، درسی که اکنون از گذر 14
قرن، در لحظه لحظه حیات ما، چراغ راهی روشن است برای تعالی و آزادگی، راستی و
شرافت، عشق و ایمان، بصیرت و یقین.
تاسوعا
و عاشورای حسینی را به تمامی اراداتمندان به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران
باوفایش، تسلیت گفته و از خداوند متعال می خواهم عشق ما را به مقتدایی بزرگ چون
حسین(ع)، افزون ساخته و ما را از رهروان حقیقی راه ایشان قرار دهد.
دکتر
علی بهادر
رئیس
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر دهید