سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نظارت هیات رئیسه دانشگاه بر اجرای طرح تحول نظام سلامت در مرکز خدمات جامع سلامت جیان

.

اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه سفر
نظارتی خود به مناطق شمال فارس، از مرکز خدمات جامع سلامت جیان، بازدید کردند.
 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی
بهادر» رئیس دانشگاه و هیات همراه، پس از بازدید از پروژه های سلامت در خرم بید،
عازم شهرستان بوانات شده و با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت جیان، نحوه خدمات
رسانی در این مرکز و روند اجرای بسته های خدمتی طرح تحول نظام سلامت را پایش
کردند.

 
 


دکتر بهادر در این بازدید، در گفت و گو با پزشک خانواده و
کارشناسان این مرکز، فرآیندهای مراقبت از نوزادان و کودکان، مراقبت از مادران
باردار، واکسیناسیون و نحوه نگهداری از واکسن و دارو در این مرکز را مورد ارزیابی
قرار داد.

 
 


این مرکز خدمات جامع سلامت، با
حضور پزشک خانواده، مراقب سلامت و کارشناسان سلامت،
به چهار هزار و 451 نفر از جمعیت بوانات ارائه خدمت می کند
و علاوه بر یک پایگاه سلامت،
خانه بهداشت جشنیان و خانه
بهداشت دیده بانکی را نیز تحت پوشش دارد. 



در ادامه این بازدید، دکتر بهادر، رئیس دانشگاه با همراهی مهندس
«علی محمودی» فرماندار بوانات، همچنین جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه، از پروژه
ساخت مرکز خدمات جامع سلامت مهر بوانات دیدن کرد.

 
 
این پروژه سلامت، با 773مترمربع زیربنا، تاکنون 65درصد
پیشرفت فیزیکی داشته است.


مهندس «علی محمودی»
فرماندار بوانات، دکتر«عبدالرسول همتی» معاون بهداشت، دکتر «مهرداد شریفی»
معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر «عبدالخالق کشاورزی» معاون درمان، دکتر «علیرضا
صحراگرد» مشاور رییس دانشگاه و رییس حوزه ریاست، دکتر «عبدالحسین فرح بخش» مدیر
حراست دانشگاه، دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های
عمرانی دانشگاه و دکتر «مهدی خسروی
» مشاور و
جانشین معاون غذا و دارو در این بازدید، رئیس دانشگاه را همراهی می کردند./
101



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8897
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب