سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست مشترک معاونت بهداشت دانشگاه و نمایندگان دانشگاه های پیام نور، صنعتی و فرهنگیان در راستای ارتقای سلامت دانشجویان

.

نشست
مشترک معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نمایندگان دانشگاه های پیام نور،
صنعتی و فرهنگیان شیراز با هدف سنجش سلامت دانشجویان ورودی سال تحصیلی 99-98 انجام
شد.

 


به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه با
تأکید بر اهمیت سلامت جوانان و به ویژه دانشجویان گفت: هدف از این نشست، پایش
سلامت دانشجویان ورودی دانشگاه های شیراز، پیام نور، آزاد، صنعتی، فرهنگیان و علمی
کاربردی است.



دکتر «محمدرضا
کریمی» با اشاره به اینکه یکی از ضرورت های نظام سلامت کشور، تأمین سلامت همه
جانبه جوانان است، افزود: هدف از اجرای
این طرح در سطح دانشگاه ها، ارزیابی سلامت دانشجویان و شناسایی عوامل خطر مرتبط با
سلامت آنان است.

 


در
ادامه رئیس گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشت نیز گفت: در این
طرح دانشجویان بر اساس بسته های خدمتی ویژه پزشک و غیرپزشک با محوریت ارزیابی های
قلبی عروقی، ژنتیک، فشارخون، سلامت روان و اجتماعی، بیماری های عفونی و ارزیابی از
نظر اختلال مصرف مواد و دخانیات مراقبت می شوند و اطلاعات آنان در پرونده
الکترونیک سلامت «سامانه سیب» ثبت شده و در صورت نیاز به پزشکان متخصص، کارشناسان
تغذیه و روانشناس بالینی ارجاع داده می شوند.



«خوبیار
جعفری» با بیان اینکه در طرح یاد شده، دانشجویان از سوی تیمی شامل پزشک و مراقب
سلامت به دانشگاه ها ارجاع و معاینه می شوند، افزود: دانشجویان لازم است به پایگاه
های سلامت و پزشک خانواده تحت پوشش در سراسر استان نیز، مراجعه می کنند./103



پایان
خبر


  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9563
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب