سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست مدیران بیمارستان های شیراز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد

.

نشست
دوره ای مجمع مدیران بیمارستان های شیراز، با هدف بررسی راهکارهای بهبود وضعیت
اقتصادی مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های دانشگاهی، با حضور معاون توسعه
مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد.

 


به گزارش روابط عمومی معاونت
توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه
از تصمیم گیری برای
برنامه ریزی کاهش کسورات بیمه ای، به روز رسانی قانونمند تعرفه ها، استفاده بیشینه
از ظرفیت قانونی تهاتر و پایش وضعیت کسری بودجه بیمارستان ها، در این نشست خبر داد.

 


دکتر «مهرداد شریفی» افزود: مجموعه
ای از راهکارهای پیشنهادی بهبود وضعیت هزینه و درآمد بیمارستانی از سوی واحد
اقتصاد سلامت دانشگاه تهیه شده است که در اختیار بیمارستان ها قرار می گیرد.

 
 


این نشست با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز،
مشاور امور بیمارستان ها و مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و
مدیران
مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های شیراز، برگزار شد./105



پایان خبر


  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9417
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب