سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ملاقات همگانی معاون توسعه مدیریت و منابع در هفته دولت

.

معاون
توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به مناسبت هفته دولت، با عموم
متقاضیان، دیدار و گفتگو کرد.

 


به گزارش روابط عمومی معاونت
توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه، گفت: بیشترین تعداد شرکت کنندگان در این برنامه، کارکنان شاغل و بازنشسته
دانشگاه بودند که برای رفع مسایل شخصی و شغلی خود که در سطوح اداری پایین تر به
نتیجه نرسیده بود، متقاضی ملاقات شدند.

 


دکتر «مهرداد شریفی» با
اشاره به ملاقات سایر گروه های متقاضی از جمله شرکت های طرف قرارداد یا مایل به
همکاری با دانشگاه، افزود: بخشی از درخواست های ملاقات مردمی برای اشتغال است که
متقاضیان به مشاهده و پیگیری آگهی های استخدامی، در وبگاه دانشگاه راهنمایی می
شوند.

 


او اعلام کرد: در آینده
نزدیک، بخش درخواست ملاقات ها در وبگاه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به
نشانی
official.sums.ac.ir فعال می شود تا شرایط
بررسی و پیگیری، سرعت یافته و تسهیل شود
./105



پایان خبر


  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9421
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب