سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 43
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

معاون درمان دانشگاه خبر داد: آغاز به کار بخش تالاسمی بیمارستان قمر بنی هاشم(ع) بیضاء

.

معاون درمان دانشگاه علوم
پزشکی شیراز، از راه اندازی
بخش تالاسمی
بیمارستان قمر بنی هاشم(ع) بیضاء خبر داد.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر
«عبدالخالق کشاورزی» با اعلام این خبر گفت: در راستای سهولت دسترسی به امکانات و
عدالت در توزیع خدمات درمانی بیماران خاص و تکریم ارباب رجوع، بخش تالاسمی بیمارستان
قمر بنی هاشم(ع) بیضاء با چهار تخت آغاز
به کار کرد.

 


معاون درمان دانشگاه افزود: این بیماران تا کنون برای
دریافت خدمات درمانی به بیمارستان شهید آیت الله دستغیب شیراز مراجعه می کردند که
با راه اندازی این بخش، امکان دریافت خدمت در محل سکونت آنان فراهم شده است.



دکتر «داوود حدادی» رئیس اداره بیمارا ن خاص و پیوند اعضای
معاونت درمان دانشگاه نیز ضمن تقدیر از تیم مدیریتی بیمارستان بیضاء به پاس پیگیری
در راه اندازی این بخش، گفت: بیماران کولیز در منطقه بیضاء و کامفیروز، در این بخش
تحت پوشش قرار می گیرند./105



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 6136
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب