معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت وارد شیراز شد
.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وارد فرودگاه
شهید آیت الله دستغیب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «سید کامل تقوی نژاد» معاون
توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، با همراهی دکتر «علی ابرازه» مدیرکل منابع
انسانی وزارت بهداشت، دکتر «فریدون نوری خواه» رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد و
مهندس «امیر ساکی» مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت و
با استقبال دکتر «بهرام پارسایی» و «علی اکبری» نمایندگان مردم شیراز در مجلس
شورای اسلامی، دکتر «علی بهادر» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرداد
شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و جمعی از مدیران ارشد دانشگاه علوم
پزشکی شیراز، وارد فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت برای بهره برداری از چند خدمت جدید
سلامت و بازدید از پروژه های در دست ساخت، به استان فارس سفر کرده است.
دیدار با مسوولان استانی و همچنین مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و برنامه
ریزی برای پیشبرد اهداف و برنامه های حوزه توسعه مدیریت و منابع، از دیگر برنامه
های سفر یک روزه این مقام مسوول در وزارت بهداشت، به شیراز است.
اخبار این سفر یک روزه را می توانید از پایگاه خبری وب دا، دنبال کنید./101
پایان خبر
نظر دهید