سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 115
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت وارد شیراز شد

.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وارد فرودگاه
شهید آیت الله دستغیب شد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «سید کامل تقوی نژاد» معاون
توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، با همراهی دکتر «علی ابرازه» مدیرکل منابع
انسانی وزارت بهداشت، دکتر «فریدون نوری خواه» رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد و
مهندس «امیر ساکی» مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت و
با استقبال دکتر «بهرام پارسایی» و «علی اکبری» نمایندگان مردم شیراز در مجلس
شورای اسلامی، دکتر «علی بهادر» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرداد
شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و جمعی از مدیران ارشد دانشگاه علوم
پزشکی شیراز، وارد فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شد.



معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت برای بهره برداری از چند خدمت جدید
سلامت و بازدید از پروژه های در دست ساخت، به استان فارس سفر کرده است.



دیدار با مسوولان استانی و همچنین مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و برنامه
ریزی برای پیشبرد اهداف و برنامه های حوزه توسعه مدیریت و منابع، از دیگر برنامه
های سفر یک روزه این مقام مسوول در وزارت بهداشت، به شیراز است.



اخبار این سفر یک روزه را می توانید از پایگاه خبری وب دا، دنبال کنید./101



پایان خبر





  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8746
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب