سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس خبر داد: دستگیری متهم کودک آزار با هماهنگی حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز

.

معاون اجتماعی فرماندهی
انتظامی استان
فارس
از دستگیری متهم کودک آزار در یک ماموریت 48

ساعته خبر داد و گفت: در یک اقدام هماهنگ با حراست دانشگاه
علوم پزشکی شیراز متهم شناسایی و در محل اخفا خود دستگیر شد
.



 

به گزارش روابط عمومی
دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نقل از پایگاه خبری پلیس،

سرهنگ «کاووس محمدی» اظهار کرد: این حادثه در یکی از
بیمارستان های شیراز رخ داد که متهم یک دختر بچه را مورد آزار واذیت قرار داده بود
که پس از اطلاع از این موضوع، در همان ساعات اولیه اقدامات شناسایی انجام که از
سوی کارگاهان پلیس با همکاری حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز فرد در کمتر از 48
ساعت دستگیر شد
.


او با بیان اینکه پس از
ارجاع پرونده به پلیس آگاهی و با تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی متهم اعتراف
کرد، افزود: متهم 25 ساله است که با هماهنگی مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی قرار
دارد که پس از اتمام تحقیقات به دادسرا معرفی می شود.



سرهنگ محمدی با اشاره به
اینکه این اتفاق در گوشه ای از محوطه سرباز بیمارستان و دور از چشمان عابران و کادر
بیمارستان اتفاق افتاده و همین دلیل موجب شد اقدامات شناسایی قدری زمانبر شود، افزود:
پلیس با کسانی که قصد آزار و اذیت افراد به ویژه کودکان را دارد، خط قرمز خود می
داند و با جدیت تمام با متهمان برخورد می کند
.



همچنین مدیر حراست دانشگاه علوم
پزشکی شیراز در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه گفت: تیم حراست دانشگاه
توانست اطلاعات مربوط به متهم کودک آزار را در اختیار پلیس قرار دهد تا با همکاری
این دو نهاد، متهم در محل اخفای خود با تلاش ماموران پلیس دستگیر شود.



دکتر «عبدالحسین فرح بخش» افزود:
با توجه به اینکه تلاش برای بهبودی وضعیت جسمی کودک در همان ساعت اولیه از سوی
پزشکان حاذق این دانشگاه انجام شد، این کودک در وضعیت مناسبی به سر می برد./105



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8700
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب