سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون آموزشی دانشگاه در مراسم بزرگداشت روز پزشک: همدلی و کار گروهی؛ زمینه ساز پیشرفت در ارایه خدمات

.

کارکنان
معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روز پزشک را به معاون آموزشی تبریک
گفتند.



به
گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون آموزشی دانشگاه در
این مراسم که به صورت خودجوش به همت کارکنان معاونت اجرا شد، گفت: همدلی و کار گروهی
موجود در این معاونت، موجب پیشرفت در ارایه خدمات به ارباب رجوع شده است.

دکتر «مصباح
شمس» با اظهار رضایت از عملکرد کارکنان معاونت آموزشی افزود: رعایت قوانین و توجه
به برقراری عدالت و همچنین پاسخگویی به ارباب رجوع در اسرع وقت، از ارکان مهم در
این معاونت است که به شیوه های گوناگون از جمله تدوین آیین نامه و شیوه نامه های
موردنیاز برای شفاف سازی قوانین، برای این مهم کوشش شده است.


او
ادامه داد: رعایت قانون در ارایه خدمات موجب بهبود در روند ارایه خدمت می شود که
توجه به این موضوع در سطوح مختلف، رضایت مندی بیشتری را به همراه دارد.



دکتر
شمس با تشکر از کارکنان این معاونت برای برگزاری مراسم تبریک روز پزشک، گفت: با
توجه به اینکه معاونت آموزشی به دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور و همچنین
اعضای هیأت علمی به عنوان یکی از بال های مهم تربیت آینده سازان ارایه خدمت می
کند، امید است همواره پویا و در خدمت نظام سلامت جامعه باشد.



معاون
آموزشی دانشگاه روز پزشک را به تمامی پزشکان به عنوان سربازان مدافع سلامت جامعه
تبریک گفت و بیان کرد: توجه به روزآمد ساختن دانش و ارایه خدمات مناسب، از جمله
مواردی است که همواره از پزشکان وظیفه شناس این مرز و بوم انتظار می رود.



در این
مراسم از دکتر «سید کاظم سراج زاده فرد» و دکتر «سید محمدمهدی طباطبایی»، از
پزشکان شاغل در معاونت آموزشی، نیز قدردانی شد./105



پایان
خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9184
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب