مشاور رئیس دانشگاه در امور برنامه ریزی و مسوول واحد سیاستگزاری و برنامه ریزی دانشگاه منصوب شد
.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی حکمی، دکتر «محمد حبیبی» مشاور خود در امور
برنامه ریزی و مسوول واحد سیاستگزاری و برنامه ریزی دانشگاه منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن این حکم خطاب به دکتر حبیبی آمده است:
احتراماً، نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم با
حفظ سمت به عنوان « مشاور رئیس دانشگاه در امور برنامه ریزی » و « مسئول واحد
سیاستگزاری و برنامه ریزی دانشگاه » منصوب می شوید. ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای
شما انتظار دارم در راستای ماموریت های زیر گام های موثر و جدی بردارید .
1. تدوین نظام برنامه ریزی در
دانشگاه و ارائه چارچوب یکپارچه جهت تدوین برنامه ها در معاونت های دانشگاه
2. تدوین برنامه های راهبردی و
عملیاتی اختصاصی دانشگاه با همفکری همه معاونین و نمایندگان فکر و عملیات آن ها
3. تقویت ساختار برنامه ریزی در همه
معاونت های دانشگاه
4. تشکیل شورای مشاورین برنامه ریزی
و مجمع مشورتی در دانشگاه
5. بکارگیری پایگاه های داده و
سامانه های برنامه ریزی جهت مستندسازی برنامه های دانشگاه
6. پایش برنامه های مشترک و اختصاصی
دانشگاه و ارائه گزارش دوره ای به ریاست دانشگاه
7. ایجاد بستر لازم جهت ارایه گزارش
تحلیلی عملکرد توسط معاونت ها طبق شاخص های داشبورد مدیریتی دانشگاه
دکتر علی بهادر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر دهید