رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خبر داد:
صرفه جویی 130 میلیارد تومانی با تعریف گایدلاینهای ملزومات مصرفی در شیراز
.
رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از صرفه
جویی 130 میلیارد تومانی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تعریف گایدلاینهای
ملزومات مصرفی خبرداد.

به گزارش روابط
عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نقل از وبدا، دکتر «مهدی یوسفی» با بیان این
مطلب گفت: اقدامات انجام شده در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شامل تعریف دپوی
داروهای حیاتی به ارزش 15 میلیارد تومان، تعریف ذخیره استراتژیک 100 قلمی ملزومات
مصرفی ضروری برای 2 تا 3 ماه است.
او افزود:
در خصوص برخی اقلام حیاتی نظیر صافی دیالیز، فراهم سازی امکان خرید متمرکز
بیمارستان ها از هشت شرکت تامین کننده و تامین هزینه از سوی دانشگاه نیز از جمله
اقدامات انجام شده دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده است.
دکتر
یوسفی با بیان اینکه 130 میلیارد تومان صرفه جویی سالانه در گردش مالی 500 میلیارد
تومانی دارو و ملزومات تنها با تعریف گایدلاین های استفاده از ملزومات مصرفی در
دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفته است، ادامه داد: انجام صرفه جویی با تعریف
انبار مرکزی بیمارستانی و حذف انبار مجازی و ذخیره های متعدد داخل بخش ها نیز از
جمله اقدامات انجام شده دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده و تامین ملزومات با
همکاری هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران انجام گرفته است.
رییس هیات
امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با اشاره به بازدید انجام شده از مراکز
درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هیات اعزامی از سوی وزارت بهداشت
از انبارهای تجهیزات و داروخانه های بیمارستانی این مراکز بازدید کرده و طی گفت
وگو های انجام شده با بیماران مراجعه کننده از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار
گرفته و گزارش کمبودهای موجود به وزیر بهداشت ارائه شده است.
دکتر
یوسفی در خصوص بازدید به عمل آمده از مرکز پیوند اعضای ابوعلی سینای شیراز، وجود
این مرکز را از لحاظ تعداد پیوند در سطح جهانی منحصر به فرد و از افتخارات نظام
سلامت در کشور خواند و گفت: تاکنون همکاری های بسیاری از سوی هیات امنا با مرکز
یاد شده برای تامین تجهیزات سرمایهای و ملزومات مصرفی صورت گرفته است./105
پایان خبر
نظر دهید