سرپرست و مسوول فنی بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) ارسنجان منصوب شد
.
طی حکمی از سوی معاون
درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «اسمعیل اسکندری» به
عنوان سرپرست و مسوول فنی بیمارستان حضرت ولی عصر (عج)
ارسنجان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی
دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن حکم دکتر «عبدالخالق کشاورزی» خطاب به دکتر
اسکندری آمده است:
نظـر به تعهد و شایستگی
جنابعالی، به موجب این حکم و با حفظ سمت تا انتخاب رئیس جدید بیمارستان، به
عنوان سرپرست و مسوول فنی بیمارستان ولی عصر (عج) ارسنجان منصوب می گردید، تا با
استعانت از الطاف الهی و حسن تدبیر در انجام امـور محـوله، برابر ضوابط و مقررات
قانونی و شرعی انجـام وظیفه نمائید.
امیدوارم با توکل به
خداوند متعال و تعامل شایسته با مدیران حوزه سلامت دانشگاه و همکاری سازنده برون
بخشی در ارتقای کیفیت خدمات درمانی با استفاده از تمامی توان همکاران آن مرکز موفق
و مؤید باشید. توفیق روزافزون شما را از خداوند منان آرزومندم.
اهم انتظارات اینجانب از
جنابعالی به شرح ذیل است:
1- مدیریت
و ارتقای توانمندی پرسنل و پزشکان محترم در جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب و حفظ
کرامت انسانی همکاران و مراجعین.
2- تدوین
برنامه عملیاتی منطبق با سیاست های این معاونت همراه با پایش و گزارش عملکرد دوره
ای.
3- استفاده
حداکثری از توانمندی های مجمع خیرین سلامت، سازمان ها و نهادهای برون بخشی.
4- اولویت
در پرداخت های پرسنل و پزشکان.
5- نظارت
مؤثر بر تمامی فرآیندهای هزینه درآمد، تدارکات و تجهیزات مرکز با رویکرد
اقتصاد مقاومتی و کارشناسی امور در کمیته های تخصصی و اعلام گزارش ماهیانه به این
معاونت.
6-رعایت
اصول و سلسله مراتب اداری و وقت گذاری مناسب در پیگیری امور اداری.
7-به کارگیری حداکثر توانمندی مجموعه تحت مدیریت
در جهت ارتقای شاخص های درمانی.
دکتر عبدالخالق کشاورزی
معاون درمان دانشگاه علوم
پزشکی شیراز
نظر دهید