سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

راه اندازی بخش کولیز بیمارستان امام حسن عسکری(ع) زرقان در هفته سلامت

.

همزمان با هفته سلامت، با نظارت اداره
بیماری های خاص دانشگاه و به همت رییس و کارکنان بیمارستان امام حسن عسکری(ع)
زرقان، بخش کولیز این بیمارستان راه اندازی شد
.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم
پزشکی شیراز، رییس بیمارستان امام حسن عسکری(ع) زرقان گفت: با هدف خدمات رسانی به
بیماران تالاسمی شهر زرقان، بخش کولیز این بیمارستان راه اندازی شد تا گره گشای
گوشه ای از مسایل این
گروه از بیماران باشد.



دکتر «داریوش نصیری» افزود: بیماران
دارای تالاسمی ماژور، یک تا دو بار در ماه با مراجعه به بخش کولیز بیمارستان خون و
داروهای موردنیاز خود را دریافت می کنند.



او اظهار امیدواری کرد با راه اندازی
این بخش، بار مراجعه به شهرستان های همجوار کاسته شده و سبب آسایش این بیماران شود./102





پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا,اخبار هفته سلامت
  • کد خبری : 6089
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب