سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز: غدیر، موعدی رفیع القدر در تاریخ پربرکت اسلام است که دین را تکامل بخشید

.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با انتشار پیامی، فرا رسیدن
عید سعید غدیر خم را تبریک گفت.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی
بهادر» در این پیام، غدیر را موعدی رفیع القدر در تاریخ پربرکت اسلام دانست که
سروری جان افزا و تداوم بخش حیات اسلام است.



در متن این پیام، آمده است:



غدیر، موعدی رفیع القدر در تاریخ پربرکت اسلام است که دین
را تکامل بخشید و نبوت را با امامت عجین ساخت. روزی سرنوشت ساز و عیدی فرخنده برای
مومنان و عاشقان که تبلوری عینی از تکامل حیات اسلام با موهبت امامت را به تصویر
می کشد.



عید سعید غدیرخم، سروری جان افزاست برای اهل باور و یقین و
تجلی روشنی از مقام مولایمان علی(ع) که پیام آور اسلام، او را ولی مومنان خواند و مسیری
نورانی از ولایت و امامت، پیش روی مومنان گشوده شد.



امروز از گذر قرن ها، دین مبین اسلام، به برکت این واقعه
تاریخ ساز، پرتوان، در سایه سار امامت، به حیات خود ادامه می دهد و اهل بیت(ع)،
همواره منبع ایمان و دلبستگی به اسلام بوده اند.



بی شک این هنگامه تاریخی، افقی روشن از تعالی اسلام بود که
با شخصیتی والا چون علی(ع) رقم خورد و نور عشق به مولای مسلمانان را تا همیشه در
دل ها زنده نگه داشت.



این عید سعید را به یکایک شما عزیزان و به ویژه همکاران
ارجمندم در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خانواده های آنان صمیمانه تبریک و تهنیت می
گویم و امیدوارم خداوند منان، مهر امامت را در دل های ما افزون و توفیق ولایت
پروری را در زندگیمان، جاری سازد.

 




دکتر علی بهادر



رئیس دانشگاه علوم
پزشکی شیراز

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8998
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب