دیدار مردمی وزیر بهداشت در آستان مقدس شاهچراغ(ع)، به مناسبت عید سعید غدیرخم
.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با حضور در آستان مقدس حضرت
شاهچراغ(ع) و زیارت این بارگاه، با مردم و زائران دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «سعید
نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به عنوان نخستین برنامه سفر یک روزه خود
به شیراز، ابتدا در آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) حضور یافته و با زیارت سومین حرم
اهل بیت(ع)، به ایشان ادای احترام کرد.
او همچنین در این برنامه که همزمان با عید سعید غدیرخم صورت
گرفت، با مردم و زائران سومین حرم اهل بیت(ع) دیدار کرده و به مسایل آنان پیرامون
حوزه سلامت، پاسخ گفت.

وزیر بهداشت عصر امروز، در آئین گرامیداشت ده هزارمین عمل پیوند
اعضا که در بیمارستان خیریه پوند اعضای بوعلی سینا برگزار می شود، حضور خواهد
داشت./101
پایان خبر
نظر دهید