دعوت بیمارستان آنکولوژی امیر از شهروندان برای شرکت در طرح «اهدای خون؛ اهدای زندگی»
.
مدیر
بیمارستان آنکولوژی امیر از شهروندان شیراز برای مشارکت در طرح «اهدای خون؛ اهدای
زندگی» دعوت کرد.
به
گزارش روابط عمومی بیمارستان آنکولوژی امیر، مهندس «امیرحسین گنج کریمی» با تاکید
بر اهمیت تامین پلاکت برای بیماران مبتلا به سرطان گفت: پلاکت در کنترل خونریزی و
انعقاد طبیعی خون نقش حیاتی و اساسی دارد و در بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی
درمانی و پیوند مغز استخوان قرار می گیرند، بسیار ضروری است.
او با اشاره
به نیاز
مستمر بیماران مبتلا به سرطان به خون و فرآوردههای خونی افزود: از شهروندان شیراز
با تمام گروه های خونی به ویژه گروههای خونی منفی برای
اهدای خون دعوت می شود.
مدیر
بیمارستان آنکولوژی امیر، اعلام کرد: علاقه مندان به شرکت در این امر خداپسندانه،
می توانند ساعت هشت صبح تا
12 و 30 دقیقه روز چهارشنبه، بیستم شهریور، به بیمارستان
آنکولوژی امیر واقع در بلوار شهید رجایی (فرهنگ شهر)، ایستگاه11، روبروی استخر کوثر
مراجعه کرده و در طرح «اهدای خون؛ اهدای زندگی» که با همکاری سازمان انتقال خون
شیراز انجام می شود، مشارکت کنند./101
پایان
خبر
نظر دهید