سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 71
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در آیین دانش آموختگی دانشجویان رشته دندانپزشکی واحد بین الملل تاکید شد: تلاش برای خدمت و تسکین آلام مردم جامعه

.

آیین دانش آموختگی دانشجویان رشته دندانپزشکی ورودی 91
واحد بین الملل دانشگاه، 
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی
بهادر» رییس دانشگاه در این آیین با بیان اینکه رشته پزشکی فارغ التحصیلی ندارد و
همیشه باید پزشکان به علم و دانش خود بیافزایند، گفت: دانشجویان رشته پزشکی در
حوزه های مختلف، باید بدانند که بار سنگین خدمت به مردم بر عهده آنها قرار گرفته
است.



رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: راه خدمت به مردم
بسیار مقدس است و در این راه باید بدون توجه به رنگ، نژاد و قوم به مردم جامعه خدمت کرد.



دکتر بهادر ادامه داد: پزشکی یک حرفه مقدس است و باید
احترام آن را نگه داشت و باید برای رفاه، سلامت و تسکین آلام مردم کوشا بود.

 


همچنین در این آیین، دکتر «محمدرضا پنجه شاهین» مشاور رییس
دانشگاه و دکتر سید حمیدرضا هدایتی مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم
پزشکی شیراز، پیرامون مسایل مختلفی مانند فارغ التحصیلی دانشجویان، مسوولیت ها پس
از پایان تحصیلات، راه و رسم خدمت به مردم و حرفه مقدس پزشکی توضیحاتی ارایه
دادند./105



پایان خبر









     


  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 9374
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب