دانشجویان ورودی جدید برای اطلاع از زمان نام نویسی، سایت دانشگاه را دنبال کنند
.
دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز،
برای اطلاع از زمان نام نویسی، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را
دنبال کنند.
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی
شیراز، معاون آموزشی دانشگاه با تبریک به پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1398 در
این دانشگاه، گفت: نام نویسی به دو صورت الکترونیکی و حضوری انجام می شود که هر دو
مورد الزامی هستند.
دکتر
«مصباح شمس» افزود: پذیرفته شدگان جدید
برای اطلاع از زمان نام نویسی، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه به نشانی sums.ac.ir و همچنین پایگاه اطلاع رسانی مدیریت
امور آموزشی معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی
amoozesh.sums.ac.ir را دنبال کنند.
او ادامه داد: به محض اینکه لیست پذیرفته شدگان از سازمان
سنجش به دانشگاه ارسال شود، ابتدا نام نویسی الکترونیکی از سوی دانشجو انجام می
شود و سپس با اعلام زمانبندی، باید مراحل نام نویسی حضوری نیز انجام شود.
دکتر شمس گفت: به دانشجویان ورودی جدید و خانواده ها توصیه
می شود به کمک پایگاه های اطلاع رسانی ذکر شده، زمان نام نویسی و مدارک موردنیاز
را پیگیری کنند و از نگرانی های بی مورد پرهیز کنند.
معاون آموزشی دانشگاه ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان
ورودی جدید، تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تمامی امکانات و توانمندی های
موجود، آماده حضور این آینده سازان میهن اسلامی برای آغاز تحصیل در مرحله ای جدید
از زندگیشان است./105
پایان خبر
نظر دهید