سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 33
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

خبر امروز/16 دی

.

دیدار امام
جمعه و سرپرست شبکه بهداشت زرقان در راستای همفکری برای توسعه خدمات سلامت



سرپرست شبکه بهداشت و درمان زرقان با هدف بررسی راهکارهای
توسعه خدمات سلامت، با امام
جمعه زرقان دیدار کرد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهندس «فیروز
ظاهرپور»؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان زرقان گفت: استقرار پزشکان متخصص در
درمانگاه تخصصی، طرح توسعه بیمارستان، همکاری بیشتر با نیک اندیشان سلامت منطقه
زرقان، استقرار همکاران شاغل در شبکه بهداشت و درمان در مصلای نماز جمعه برای ترویج بهداشت عمومی و سنجش
فشارخون و
BMI از نمازگزاران، از جمله مسائلی بود که در این نشست مطرح شد./102



استقبال مسوولان داراب از ورود متخصصان
جدید به شهرستان



مسوولان شهرستان دارای از ورود گروه متخصصان جدید به این
شهرستان استقبال کردند.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در آیینی
با حضور «علی مظفری» فرماندار داراب، حجت الاسلام والمسلمین «خسروی» امام جمعه بخش
جنت داراب، «قاسم زاهدانی» سرپرست شبکه بهداشت و درمان، دکتر «فرزین بابایی»
سرپرست و «عباسعلی غفارپناه» مدیر بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب، از پزشکان
تازه وارد به این شهرستان استقبال شد.

 


«علی مظفری» فرماندار داراب با اشاره به فرهنگ ولایی مردم
داراب، با اشاره به انتظاراتی که مردم از کادر درمان دارند، ابراز امیدواری کرد تا
با برخورد مناسب و درمان موثر، هدف خدمت رسانی محقق شود.



سرپرست بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب نیز با ابراز
خرسندی از حضور متخصصان جدید در این شهرستان، تحولات حوزه سلامت شهرستان در نیمه
دوم سال جاری را معرفی کرد.



دکتر «فرزین بابایی» گفت: در راستای ارتقای خدمات رسانی به
مردم، 13 پزشک متخصص به ظرفیت متخصصان موجود شهرستان داراب افزوده شده است.



او اضافه کرد: تمامی متخصصان جدید، در بخش دولتی به مراجعان
خدمات ارایه می کنند./102



برگزاری کارگاه آموزشی بلایا و فوریت ها(EOP) در بیمارستان مادر و کودک شوشتری 



سرپرست
بیمارستان مادر و کودک شوشتری، از برگزاری کارگاه عملیات بلایا و فوریت ها(
EOP) به همت واحد مدیریت بحران و بلایای دانشگاه، خبر داد و گفت:
بلایای طبیعی در ایران به علت تبعات گسترده آن، نیازمند مدیریت توانمندسازی در سطح
مسوولان و نهادهای اجرایی است.



به
گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محمد آفرید» با بیان اینکه
زندگی بشر همواره با حوادث غیرمترقبه همراه بوده است؛ بلایای طبیعی را حوادث ناشی
از طبیعت و شرایط محیطی بدون دخالت مستقیم انسان تعریف کرد.

 


او با
تاکید بر اینکه در این راستا باید وظایف هر واحد در مواقع بحران ترسیم و نمایان
شود، افزود: در هنگام بروز بحران ها، تنها آمادگی یک ایستگاه نمی ‌تواند آن بحران
را برطرف کند، بلکه همه متولیان دستگاه ‌ها باید در آمادگی کامل باشند تا با
بیشترین توان و سرعت وارد عمل شوند.



کارشناس
ستاد حوادث و بلایای دانشگاه و مدرس این کارگاه نیز گفت: آمادگی و مقابله با
بحران، نیازمند مدیریت بحران و توانمندی کارکنان همراه با جلب مشارکت همگانی است.



دکتر
«زهرا توفیقی» افزود: با توجه به گستردگی برنامه ها و مدیریت در شرایط بحران
در چهار فاز پیشگیری، آمادگی، پاسخ و ارزیابی قابل اجرا هستند که مهمترین مرحله؛
فاز پیشگیری و آمادگی است.
/105



پایان
خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 3876
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب